Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@23:13:28 GMT

تصويب حصر منتظري در جلسه‌اي به‌رياست خاتمي

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۱۶۶۵

تصويب حصر منتظري در جلسه‌اي به‌رياست خاتمي

به گزارش جهان نيوز؛ «محمد قوچاني» فعال رسانه‌اي اصلاح‌طلب و عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي و مشاور رسانه‌اي دفتر رياست جمهوري در مصاحبه‌اي با روزنامه آرمان مي‌گويد: «در دولت اصلاحات براساس مصوبه شوراي عالي امنيت ملي كه رياست آن برعهده رئيس‌جمهور قرار داشته، آيت‌الله منتظري در  حصر  قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»  جالب آنكه پيش از او نيز، عباس عبدي، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب در يادداشتي ادعاي اصلاح‌طلبان براي رفع حصر سران فتنه را در حالي كه خود از حاميان و تصميم گيرندگان و مجريان حصر آيت‌الله منتظري بودند، بي‌مورد دانست: «دست اصلاح‌طلبان براي محاجه با حصر‌كنندگان بسته‌تر از آقاي مطهري است، زيرا در زمان خودشان چنين حصري را براي مرحوم آيت‌الله منتظري عملاً پذيرفته بودند و الان نمي‌توانند به‌راحتي خلاف آن را ادعا كنند.» 
  سايت مشرق نوشته است در جلسه‌اي كه به رياست «محمد خاتمي»، براي حصر منتظري تصويب شد، اصلاح‌طلباني همچون «محمد علي نجفي» (شهردار فعلي تهران و رئيس وقت سازمان برنامه و بودجه)، «عبدالله نوري»(وزير وقت كشور) و «كمال خرازي»(وزير وقت امورخارجه) نيز حضور داشتند. «مجيد انصاري» نيز به عنوان يكي از اعضاي ارشد مجمع روحانيون مبارز و معاون پارلماني دولت اصلاحات در سال آخر رياست جمهوري خاتمي، از حاميان حصر آيت‌الله منتظري بود. «علي يونسي» وزير اطلاعات دولت اصلاحات نيز از ديگر حاميان حصر آيت‌الله منتظري در دولت اصلاحات بود كه سخنان تندي نيز بعد از برداشته شدن حصر بيان كرد. 
  همان دلايلي كه آن زمان براي حصر آيت‌الله منتظري وجود داشت، اكنون به مراتب شديدتر و قوي تر براي سران فتنه موجود است.    منبع: روزنامه جوان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار رییس پلیس راهور استان قم که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: فراجا مسوولیت‌های متعددی و ترکیبی دارد که از این رو باید از آن‌ها حمایت شود.

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: اقداماتی مانند «طرح نور» از جمله کارهای ویژه است که به عنوان حوزه از آن حمایت می‌کنیم و به طور ویژه از فعالیت های فراجا در عرصه امنیت اخلاقی تقدیر و تشکر داریم.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه کار در قم حساس، سخت و ارزشمند است، عنوان کرد: مسئله فرهنگ ترافیک در رعایت قوانین بسیار مهم است که حوزه، دانشگاه، آموزش و پرورش، خانواده و نهادهای مختلف اجتماعی در آن مسئولیت دارند.

وی با اشاره به اینکه همه باید به گونه‌ای تربیت شویم که قانون را رعایت کنیم، خاطرنشان کرد: تربیت از خانواده آغاز شده، در مدرسه به تثبیت رسیده و در ادامه در سایر نهادها تقویت می‌شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه توجه به این فرهنگ‌سازی در آمارهایی مانند تصادفات اثرگذار است، تصریح کرد: یک بخش مهم و پایه‌ای در فرهنگ‌سازی خانواده‌ها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بخش مهم دوم آموزش و پرورش است، یادآور شد: فرهنگ‌سازی در آموزش و پرورش باید توسط معلمان و کادر مدرسه انجام شود و این جزو وظایف آن‌ها است.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید هم‌افزایی برای کاهش آسیب‌ها صورت بگیرد، گفت: همچنین نقاط حادثه‌خیز شهری نیز باید اصلاح شده و تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایجاد پارکینگ نیز یک موجود مهم است، بیان کرد: باید هر مسجد و مدرسه‌ای که ساخته می‌شود در کنار آن یک پارکینگ نیز احداث شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های پیشرفته نیز اهمیت ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: گاهی بسیاری از مشکلات با استفاده از این فناوری‌ها حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: معقوله راهنمایی و رانندگی یکی از نمادهای فرهنگی شهر است و از این جهت مردم و مسئولین نسبت به این موضوع باید اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه اخلاق برخوردی ماموران راهنمایی و رانندگی نیز بسیار مهم است، مطرح کرد: همچنین اقدامات مطالعاتی، تحقیقاتی و ارزیابی نقش بسیار موثری دارد.

کد خبر 6090500

دیگر خبرها

  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!