Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@00:53:23 GMT

پزشكيان :نمي‌دانم تقلب شد يا نشد؟!

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۱۶۶۶

پزشكيان :نمي‌دانم تقلب شد يا نشد؟!

به گزارش جهان نيوز؛ سايت خبرآنلاين گزارش داده كه مسعود پزشكيان، از وزراي دولت اصلاحات و نايب‌رئيس مجلس شوراي اسلامي به تازگي در يك جلسه پرسش و پاسخ دانشجويي در پاسخ به سؤال يكي از دانشجويان كه آيا وقايع سال ۸۸ را تقلب مي‌داند يا نه، گفته است: «بنده نمي‌دانم تقلبي كردند يا نه اما مي‌دانم تخلف صورت گرفته است!» وقتي پزشكيان در مورد ادعايي به آن اهميت كه ماه‌ها كشور را دچار تنش جدي و درگيري كرد، مي‌گويد نمي‌دانم، ذهن‌ها را به سمت اظهار نظر معروفش درباره FATF مي‌برد كه در مورد آن به رسانه‌ها گفته بود: از اين توافق سر در نمي‌آورم و خبري هم ندارم! برخي دستگيرشدگان فتنه 88 نظير ابطحي، عطريانفر، رمضان‌زاده، تاج‌زاده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صراحتاً اذعان كرده‌اند تقلبي در كار نبوده و تقلّب صرفاً رمز آشوب بود و امكان تقلب در اين سطح گسترده وجود ندارد. علاوه بر آن كساني مثل سعيد حجاريان نيز سال‌ها پس از وقوع فتنه تأكيد كردند كه در سال 88 تقلبي رخ نداده است. ليدر اصلاح‌طلبان نيز تاكنون بارها در مجامع خصوصي اذعان كرده است كه در سال 88 تقلبي رخ نداد، اما به دلايل سياسي تاكنون حاضر نشده اين موضع‌گيري خود را علني كند. 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ در کمین مصرف‌کنندگان داروهای تقلبی و قاچاق

دکتر مهسا حسنی‌پور عصر ۲۸ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران به تولید برخی از داروها در کارگاه‌های زیرزمینی در کشورهایی مانند هند، چین و پاکستان اشاره و اظهار کرد: این داروها حاوی ترکیبات خطرناک و اعتیادآوری مانند ترامادول هستند که می‌توانند منجر به تداخلات مرگبار و عوارض جبران‌ناپذیری شوند و در حال حاضر به دلیل عدم آگاهی مردم، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ادامه داد: این داروها تاکنون عوارض زیادی برای برخی همشهریان به وجود آورده و به دلیل تقلبی و قاچاق بودن، امکان پیگیری قانونی نیز وجود ندارد و به طور غیرقانونی در عطاری‌ها و سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رسند. 

وی در ادامه از جمع‌آوری فوری آن‌ها توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو خبر داد و تأکید کرد: شهروندان داروهای مورد نیاز خود را فقط از داروخانه‌ها تهیه و تحت نظر پزشک و داروساز مصرف کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، موضوع قابل پیگیری باشد.

حسنی‌پور هشدار داد: مصرف داروهای تقویت قوای جنسی قاچاق و تقلبی می‌تواند به قیمت جان فرد مصرف کننده تمام شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیش از ۳ میلیون قلم داروی تقلبی و غیرمجاز در تهران کشف شد عطاری‌ها اجازه فروش داروهای فرآوری شده را ندارند

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم؛ با تهدید وجودی روبه‌رو هستیم
  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی اصابت کرد
  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته ای و نظامی اصابت کرد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • اذعان به تغییر موازنه قوا در منطقه
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد
  • مرگ در کمین مصرف‌کنندگان داروهای تقلبی و قاچاق
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن