Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@11:14:53 GMT

حال آیت‌الله حائری شیرازی وخیم شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۱۸۰۲

حال آیت‌الله حائری شیرازی وخیم شد

 حال آیت‌الله حائری شیرازی رو به وخامت گذاشت.

یکی از نزدیکان این استاد اخلاق حوزه علمیه به خبرنگار ما گفت: از چند روز پیش به دلیل عفونت داخلی ایشان در یکی از بیمارستان‌های شهر قم بستری شده‌اند.

وی افزود: متاسفانه از دیروز حال عمومی ایشان رو به وخامت نهاده و از همه مومنین و دوستداران ایشان تقاضا می‌کنیم برای سلامتی آیت‌الله حائری شیرازی دعا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، متولد 12 بهمن 1315 در شیراز است که عمر خود را در راه مبارزه و انقلاب اسلامی گذاشته است و سابقه چندین دوره عضویت در مجلس خبرگان رهبری،‌امامت جمعه شیراز و تالیف کتب مختلف را در کارنامه خود دارد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر
  • (عکس) ملاقات هادی چوپان با فرد محبوب شیرازی‌ها
  • نمایشگاه خوشنویسی تقریر عشق در شیراز برگزار می‌شود
  • ماجرای تذکر یکی از نیرو‌های حافظیه به یک کودک
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • هر کسی که تمکن مالی بیشتری دارد باید مالیات بیشتری پرداخت کند
  • آیین تکریم شیخ اجل سعدی شیرازی