Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاجم فعلي چلسي به خداحافظي مرد سال سابق فوتبال دنيا واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاري تسنيم، آلوارو موراتا، مهاجم اسپانيايي فعلي چلسي، کاکا، هم‌تيمي سابقش در رئال مادريد را يک اسطوره خواند و از خداحافظي او از فوتبال به عنوان يک اتفاق تلخ ياد کرد.
کاکا، مرد سال 2007 فوتبال دنيا روز يکشنبه رسما خداحافظي خودش از فوتبال را اعلام کرد و موراتا، به عنوان يکي از اولين نفرات نسبت به اين اتفاق واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موراتا در اين باره گفت: امروز يک اسطوره کفش هايش را آويخت! قطعا فوتبال دلتنگ کاکا خواهد شد. روز خداحافظي او قطعا يک روز تلخ در دنياي فوتبال است. خطاب به اين اسطوره مي‌گويم بابت تمام چيزهايي که به من آموختي، از تو تشکر مي‌کنم!
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی ظهر امروز پنجشنبه در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری از برجسته ترین شهدا است‌.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به آموخت و پیام وی به سپاه این است که رشد ترقی داشته باشد چرا که نسبت به سایر ارگان‌های نظامی مستثنی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه سپاه در همه مخاطرات و مسائل نقش آفرینی می‌کند، عنوان کرد: تقارن هفته عقیدتی سیاسی و روز شهادت شهید مطهری به این معناست که سپاه دارای دو بال علم و ایمان است.

وی اذعان کرد: نباید بصیرت و درک انسان محدود شود و باید نسبت به علم آموزی اهتمام ورزید.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: وعده صادق عملیاتی است که بسیاری از ابعاد آن آشکار نشده و آن شبیه به واقعه تسخیر لانه جاسوس می‌باشد که سدی را شکست.

کد خبر 6095222

دیگر خبرها

  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند