Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > گیلان - نمایشگاه نقاشی «طرح خیال» در نگار خانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لاهیجان به نمایش در آمده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نمایشگاه نقاشی با عنوان «طرح خیال» کاری مشترک از آثار زهرا مقدمی و مرضیه امینی فرد می باشد که در معرض دید عموم قرار گرفت.

در این نمایشگاه ٤٥ تابلوی نقاشی با تکنیک رنگ روغن، ویترای، گواش، آبرنگ و اکرولیک به سبک مدرن و رئال و همچنین ١٥ اثر نقاشی بر روی سفال به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا مقدمی دانش اموخته رشته نگارگری و هنرهای تجسمی است که ١٤ سال به این هنر می پردازد و تاکنون در ١٠ نمایشگاه نقاشی شرکت کرده است.

مرضیه امینی فرد نیز عضو انجمن هنرهای تجسمی آستانه اشرفیه بوده و سابقه شرکت در ٥ نمایشگاه نقاشی را دارد.

عکاس: آرتین انصاری

 

46

کلید واژه‌ها : استان گیلان - طرح ترافیک - نقاشی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان

مسئولان ریاست صنعت و تجارت ولایت پروان از برگزاری نمایشگاه سه روزه تحت عنوان «عالیست افغانیست» در این ولایت خبر داده می‌گویند که به مدت سه روز در ۱۵۰ غرفه محصولات تولیدات داخلی برای بازدیدکنندگان به نمایش‌ گذاشته شده است.

این نمایشگاه که از سوی ریاست صنعت و تجارت ولایت پروان در هماهنگی بخش خصوصی برگزار گردیده است برای مدت سه روز به روی بازدید کنندگان باز می‌باشد.

مسئولان این ریاست می‌گویند که در این نمایشگاه اجناس تولیدی کشور از تمام بخش‌های تولیدی در بیش از ۱۵۰ غرفه به نمایش گذاشته شده و ۳۰ غرفه‌ آن در مکان خاصی برای خانم‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

از سویی هم شماری از شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌گویند، طالبان زمینه تمام سرمایه گذاری‌ها را برای بخش‌ خصوصی در این کشور مهیا کرده تا از این طریق کشور را به‌سوی خودکفایی سوق دهند.

همچنین صنعت کاران راه اندازی این نمایشگاه ها را در توسعه کارشان مفید دانسته خواستار سهولت‌های بیشتر در امر حمایت و رفع نیازمندی‌های شان شدند.

در این نمایشگاه، تولیدات و محصولات وطنی شامل صنایع دستی، خامک دوزی، گلدوزی، محصولات زراعتی، غذاهای محلی برای سه روز به نمایش گذاشته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • (عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • فرهنگسرای نیاوران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی شد/«خوشنویسی» سردمدار هنرها
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه برگزار می‌شود
  • هنرمندان برای «وعده صادق»، دست به‌کار شدند
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌