Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، قطع شدن برق در فرودگاه آتلانتاي آمريکا بروز مشکلات براي پروازها و سرگرداني مسافران را باعث شد.
به گزارش شبکه تلويزيوني اي. اف. پي؛ اين قطعي برق که در فرودگاه آتلانتا مرکز ايالت جورجياي آمريکا رخ داد باعث توقف برخي پرواز ها و بروز مشکلاتي براي مسافران شد.
يکي از مسئولان اين فرودگاه پس از قطعي برق در ميان مسافران فرودگاه حضور يافت و از آنان عذرخواهي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي از مردم خواست که صبور باشند.
يکي از مسافران گفت: من در صف آژانس امنيت حمل و نقل (براي کنترل امنيتي) ايستاده بودم، نصف کارهايم انجام شده ولي هنوز تمام نشده بود که ناگهان برق شروع کرد به قطع و وصل شدن و در نهايت هم کاملا قطع شد.
يکي ديگر از مسافران گلايه داشت و گفت: چرا فرودگاه نبايد سيستم برق اضطراري داشته باشد و مسئولان آن را فعال نکنند؟ در فرودگاهي که اينقدر بزرگ است بايد سيستم برق اضطراري وجود داشته باشد.
مسئولان فرودگاه آتلانتا با انتشار پيامي در توئيتر اعلام کردند: " قطع شدن برق چندين مسافر را تحت تاثير قرار داده است. مقامات فرودگاه براي حل کردن اين مشکل تلاش مي کنند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

ادامه دارد ...

کد خبر 6097581

دیگر خبرها

  • زمینه انجام پروازهای حج از فرودگاه‌های سمنان و شاهرود فراهم شود
  • واشنگتن: ارسال تسلیحات و مهمات آمریکایی به اسرائیل متوقف شد
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • قابل توجه مسافران حج؛ ورود این موارد به خاک عربستان ممنوع است
  • نشست مسئولان حوزه حج و زیارت با فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد!