Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سارا اعتماد، بانوی بسکتبالیست تیم ملی ایران، درخصوص موفقیت‌ها و دستاوردهای ورزش در دولت تدبیر و امید صحبت کرد.

اعتماد در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش در چهار سال گذشته اظهار داشت: ورزش به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در هر کشوری محسوب می‌شود که توجه به آن باعث خواهد شد اتفاقات خوبی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم شکوفاترین دوره ورزشی در کشورمان را نام ببریم قطعا در چهار سال گذشته و در دولت یازدهم مهم‌ترین رخدادهای ورزشی برای ما رقم خورده و اثرگذاری این مدت به قدری است که نمی‌توان دستاوردهای کسب شده را نادیده گرفت.

وی افزود: دکتر روحانی با تدبیری که در این چهار سال برای ورزش کشور اندیشیدند بذر امید را در دل جامعه ورزش کاشتند و ورزشکاران نیز به خوبی جواب این اعتماد را دادند و شاهد بودیم در خیلی از رشته‌هایی که شاید تا سال‌های قبل به آن توجهی نمی‌شد موفقیت‌های چشم‌گیری به دست آمد. ورزشکاران همواره نشان دادند در جایی که به آنها بها داده شود بهترین عملکرد را دارند. ورزش ایران در دولت یازدهم یکی از طلایی‌ترین دوران را پشت سر گذاشت و حالا شاهد هستیم در دولت دوازدهم نیز با حضور مجدد دکتر روحانی و انتخاب دکتر سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان این راه موفقیت همچنان ادامه دارد.

بانوی بسکتبالیست ایران خاطرنشان کرد: یکی از نقاط قوت کارنامه ورزش در این چهارسال موفقیت ورزش بانوان است که در خیلی از رشته‌ها در عرصه‌های بین‌المللی توانستند بدرخشند. علاوه بر این با دیپلماسی قوی که دولت در حل مشکلات به کار گرفت بانوان بسکتبالیست بعد از سال‌ها انزوا توانستند با تایید فدراسیون جهانی بسکتبال در رقابت‌های بین‌المللی حضور پیدا کنند. این اتفاق به خاطر پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان بود که به خاطر ارتباطات قوی توانست با مدیریت و ابتکار عمل کار به این بزرگی را انجام دهد. حالا که بستر خوبی برای بانوان فراهم شده این فرصت وجود دارد که بانوان بتوانند توانایی خود را نشان دهند.

اعتماد در پایان با اشاره به کارنامه درخشان دولت تدبیر و امید اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که از گذشته جامعه ورزش با آن همراه بود بحث عدم شفاف‌سازی مالی بود. پول هایی که در ورزش هزینه می‌شد بدون حساب و کتاب بود ولی در این دولت همانند دیگر بخش‌ها دولت شفاف‌سازی را در اولویت کارهای خود قرار داد و الان جامعه ورزش و مردم علاقه‌مند به ورزش نیز در جریان هزینه‌کردها و پول هایی که وارد می‌شود هستند. حالا دیگر می‌توان امید داشت با جذب اسپانسرهای قوی بتوانیم در آینده شاهد شکوفایی بیشتر ورزش کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد

سیروس اجنوردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فاطمه عروجی با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات کاراته ازبکستان و درخشش در مسابقات بین المللی برای اولین بار در عرصه ورزش غرب خراسان تاریخ ساز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوشاب با بیان اینکه در این مسابقات سه نوجوان ورزشکار دختر از شهرستان خوشاب به عنوان نماینده تیم ملی کاراته ایران از خراسان رضوی در مسابقات ازبکستان شرکت داشتند، گفت: حضور نوجوانان ورزشکار خوشابی در مسابقات آسیایی تیم ملی و کسب مقام دومی در مسابقات کاراته افتخار بزرگی برای شهرستانی است که از نظر امکانات ورزشی محروم‌است و برای ۳۵ هزار نفر یک سالن ورزشی دارد.

وی با تاکید بر حمایت مسؤولان ورزشی و ادارات دولتی از هویت سازی دختران خوشابی در عرصه‌های فرهنگی برای ادامه راه این ورزشکاران ودرخشش آنها در عرصه‌های ورزشی افزود: مسابقات بعدی در کشور عمان برگزار می‌شود که امیدواریم مسؤولان با حمایت‌های خودشان از حضور این قهرمان خوشابی در عرصه‌های بین المللی و آسیایی حمایت و کمک‌های لازم انجام دهند.

اجنوردی با بیان اینکه درخشش ورزشکاران خوشابی در عرصه بین المللی باعث شده است که ورزشکاران دیگر با انگیزه بیشتری برای فتح قله‌های بزرگ اقدام کنند، افزود: کسب مقام نایب قهرمانی توسط دختر نوجوان ایرانی از شهرستان خوشاب در حالی رخ داده است که برخی از شهرستان‌های بزرگی که مدعی ورزش هستند نتوانستند مقامی در عرصه‌های بین المللی کسب کنند.

کد خبر 6097982

دیگر خبرها

  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند