Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر محمودی مدیر مرکز رشد فناوری‌های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود از انعقاد "تفاهم نامه همکاری‌های بلند مدت میان شرکت دانش بنیان نانو شرق ابزار توس (نانو شات) به نمایندگی حمید هراتی زاده از این دانشگاه و شرکت Land Green & Technology به نمایندگی الکساندر براسلاوسکی از کشور تایوان" خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نماینده شرکت نانو شرق ابزار توس (نانو شات) NanoSA به منظور اجرای رسالت خود در جهت حرکت بسوی اقتصاد دانش محور و صادرات تجهیزات تخصصی به بازار‌های بین المللی و نیز توسعه صنعت ملی، انجام شد.
هراتی زاده نیز گفت: بر اساس این تفاهم نامه، شرکت نانو شرق ابزار توس امکان توسعه تجهیزات تحقیقاتی جدید را برای شرکت Land Green & Technology در پارک فناوری تایوان در زمینه سیستم‌های کنترل گاز و سیستم شبیه سازی تابش نور خورشید با کنترل طیفی قابل تنظیم را میسر خواهد ساخت.
لازم به ذکر است که این سیستم‌ها برای توسعه تکنیک‌های جدید برای کشت ارگانیک گیاهان با کمک فناوری نانو در مرکز تحقیقات شرکت Land Green & Technology به کار گرفته خواهند شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان به‌منظور ایجاد حوضچه‌های پرورش ماهی در هویزه، تأمین زنجیره غذایی شرکت‌ها و کارخانه‌ها، ایجاد اشتغال و استفاده از آب‌های متعارف با حضور وزیر کشور و استاندار خوزستان امضا شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل این شرکت، گفت: امضای تفاهم‌نامه با اداره‌ کل شیلات خوزستان به‌منظور ایجاد حوضچه‌های پرورش ماهی در هویزه از چند منظر ازجمله تأمین زنجیره غذایی شرکت‌ها و کارخانه‌های شرکت نفت و گاز اروندان و ایجاد اشتغال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، اهمیت دارد.

وی افزود: یکی دیگر از مسائلی که در این تفاهم‌نامه به آن‌ توجه شده، ورود به تصفیه آب‌های نامتعارف است، زیرا طبق قانون بودجه و مجلس شورای اسلامی استفاده از آب خام تا پایان امسال برای موارد صنعتی ممنوع است. به‌ همین دلیل استفاده از آب‌های نامتعارف در کارخانه‌ها در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: برای استفاده از آب‌های متعارف به تأسیس تصفیه‌خانه نیاز است. خوشبختانه در هویزه یک تصفیه‌خانه نیمه‌کاره وجود دارد که با کمک اداره‌ کل شیلات خوزستان راه‌اندازی خواهد شد تا از آب خروجی آن، ضمن استفاده در حوضچه‌های پرورش ماهی شور آبی، در صنعت و کارخانه‌های نمک‌زدایی بهره‌ ببریم.

عذاری‌اهوازی گفت: اجرای این تفاهم‌نامه ضمن ایجاد زنجیره ارزش و اشتغال، با تأسیس حوضچه‌های ماهی به اکوسیستم منطقه، کشاورزی و کاهش گرد و خاک کمک می‌کند.

مرتضی سوری، مدیرکل شیلات خوزستان نیز موضوع این تفاهم‌نامه را ایجاد همکاری درباره توسعه فعالیت‌های شیلاتی به‌منظور افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه غرب کارون دانست.

براساس این گزارش، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان در حاشیه سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، و علی‌اکبر حسینی‌محراب، استاندار خوزستان، امضا شد.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان