Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پايگاه اينترنتي راي اليوم؛ اقدام تماشاگران فوتبال در الجزاير که پادشاه سعودي را به همراهي با توطئه هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي متهم کردند، خشم عربستان را در پي داشت.
بر اساس اين گزارش، تماشاچيان الجزايري پارچه نوشته اي را در ورزشگاه در دست گرفتند که در آن تصوير پادشاه عربستان با دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا در هم آميخته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زير اين تصوير نوشته شده بود: دو روي يک سکه! همچنين عبارت «خانه خدا از آن ماست و قدس از آن ماست» نيز روي اين پارچه نوشته درج شده بود.
اين اقدام در اعتراض به تصميم رئيس جمهور آمريکا مبني بر اعلام قدس به عنوان پايتخت اسرائيل انجام شده بود.
سامي بن عبدالله الصالح سفير سعودي در الجزاير در اين باره گفت: ما درباره وقوع چنين اقدامي تحقيق مي کنيم و واکنش مناسبي به آن نشان خواهيم داد.
رياض برافراشتن چهره ترکيبي ترامپ و ملک سلمان در الجزاير را اقدامي زشت توصيف کرد. اين اقدام تماشاچيان فوتبال در پي آن صورت گرفت که گزارش هاي رسانه اي بسياري حاکي از وجود روابط غيرعلني ميان عربستان سعودي و اسرائيل بود و مطالبي از سفر هاي مسئولان عربستاني به اسرائيل منتشر شده بود.

همچنين برخي خبرها که به بيرون درز کرده بود حاکي از آن بود که تصميم ترامپ درباره شهر اشغالي قدس با چراغ سبز عربستان انجام شده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان امروز دوشنبه در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد که ما به آتش‌بس دائم در غزه نیاز داریم.

فیصل بن فرحان اظهار داشت که باید تلاش بیشتری در جبهه فلسطینی صورت گیرد و مسیری را در پیش بگیریم که در نهایت به تشکیل کشور فلسطین منتهی شود.

وی همچنین در ارتباط با موضوع روابط ریاض و واشنگتن، افزود: ما به گام های آخر در راستای رسیدن به توافقات دو جانبه با آمریکا نزدیک می شویم.

کد خبر 6092392 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد