Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@03:20:53 GMT

مبل فروش یک میلیارد تومان داد تا اعدام نشود + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۲۸۱۸

مبل فروش یک میلیارد تومان داد تا اعدام نشود + عکس

حوادث رکنا: پسری که در کارگاه مبل سازی راننده یک وانت را کشته بود شش سال بعد از جنایت توانست رضایت اولیای دم را جلب کند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بیست و هشتم تیرماه سال 90 به پلیس Police خبر رسید پسر 27ساله ای به نام مسعود در یک کارگاه مبل سازی در چهارادانگه کشته شده است. پلیس به کارگاه مورد نظر رفت و جنازه با صدور دستور قضایی به پزشکی قانون Law فرستاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی ها نشان می داد مسعود که راننده وانت بود پس از درگیری با صاحب کارگاه به نام مجید در خون غلتید. به این ترتیب ردیابی مجرم فراری در دستور کار پلیس قرار گرفت و این پسر 23ساله 21روز پس از جنایت Crime با مراجعه به پلیس خود را تسلیم کرد.

وی گفت:چند روز قبل از این ماجرا یکی از مشتری هایم مبل هایی را که خریده بود که می خواست بار وانت کند و با خود ببرد. به همین خاطر مسعود را خبر کردم. اما کرایه وانت را بالا تر از حد معمول اعلام کرد. به همین خاطر مشتری ام خواست تا وانت دیگری خبر کنم. مشتری ام با راننده وانت توافق کرد و مبل ها را بار وانت کرد و رفت ولی مسعود از این ماجرا ناراحت شد.

وی ادامه داد: بیست و هشتم تیرماه مسعود بار دیگر مقابل کارگاهم آمد و از من گلایه کرد. او می گفت نباید راننده وانت دیگر را خبر می کردم تا مشتری ام مجبور باشد مبل ها را بار وانت مسعود کنم. من از شنیدن این حرف ناراحت شدم و به او اعتراض کردم. او هم سیلی به صورتم زد که با هم درگیر شدیم. من هم با قیچی که برای بریدن پارچه های رومبلی از آن استفاده میکردم یک ضربه به سینه اش زدم.

مجید در شعبه 113 دادگاه کیفریسابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. حکم صادره در شعبه چهارم دیوان عالی کشور تایید شده بود که وی توانست با پرداخت یک میلیارد تومان به اولیا دم رضایت آنها را جلب کند.

به این ترتیب وی دیروز از جنبه عمومی جرم Crime در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار محاکمه شد.

مجید گفت: باور کنید قصد کشتن Killing مسعود را نداشتم. وقتی با هم درگیر شدیم او به سمت من حمله کرد و من برای دفاع از خودم با قیچی به او ضربه زدم. من حتی نمیدانم قیچی چطور به قلبش فرو رفت. حالا بیش از شش سال است که در زندانم و خانواده ام با سختی زیاد تواستند رضایت اولیای دم را جلب کنند. من پشیمانم و از قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به رضایت اولیای دم وی را به شش سال و سه ماه زندان Prison با احتساب روزهای بازداشت محکوم کرد تا وی به زودی آزاد شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شریعتی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

وی افزود: در چهار روز گذشته با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، پنج پیوند عضو در خوزستان انجام شده که یک اقدام بی سابقه بوده است.

شریعتی خبر داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

کد خبر 6088491

دیگر خبرها

  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟