Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@02:37:22 GMT

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۲۸۶۸

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از سولماز محمودي: کيث کيمبل، از وب‌سايت متاکريتيک هر هفته آخرين اخبار، آپديت ها، تريلرها و مطالب مربوط به فيلم هاي سينمايي که قرار است در طول ماه هاي آينده روي پرده سينماهاي دنيا بروند را گردآوري و منتشر مي کند. متاکريتيک وب سايتي تجاري است که نقدهاي منتقدين در خصوص فيلم هاي سينمايي، بازي ها، آلبوم هاي موسيقي، سريال ها، دي وي دي ها و اخيراً کتاب ها را جمع آوري مي نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراين مي توانيد موثق ترين اخبار در مورد فيلم هاي مورد علاقه خود و ستاره هايي که قرار است در اين فيلم ها بازي کنند را در اينجا بخوانيد.

فيلم اقتباسي استيون اسپيلبرگ از رمان علمي-تخيلي پرفروش «بازيکن يک آماده» اثر ارنست کلاين در سال 2011، تاي شرايدن را در نقش ويد واتس به تصوير مي کشد، بازيکني که تمام وقتش را در دنياي واقعيت مجازي OASIS با آواتار پارزيوال سپري مي کند. وقتي خالق OASIS از دنيا مي رود، ثروتش را به اولين نفري که يک تخم مرغ عيد پاک پيدا کند، پيشنهاد مي کند. ويد که با ديگر بازيکنان و يک کمپاني فاسد مبارزه مي کند، به جستجوي گنج مي رود تا اين تخم مرغ را پيدا کند. فيلم «بازيکن يک آماده» (Ready Player One) که نوبت اکران 30 مارس 2018 دارد، مارک رايلنس، اليويا کوک، بن مندلسون، تي. جي. ميلر و سايمون پگ را نيز در ليست بازيگرانش دارد.

فيلم سينمايي «نابودي» (Annihilation) فيلم بعدي الکس گارلند (نويسنده و کارگردان) پس از «اکس-ماشينا» است. اين فيلم که از رمان جف وندرمير اقتباس شده و قرار است 23 فوريه 2018 اکران شود، ماجراي يک تيم اکتشاف (با حضور بازيگراني مانند ناتالي پورتمن، جنيفر جيسون لي، جينا رودريگز و تسا تامپسون) را روايت مي کند که وارد منطقه ايکس مي شوند، مکاني اسرارآميز که همسر پورتمن (اسکار آيزاک) قبلاً آن را ديده است. به علت عدم توافق بين تهيه کنندگان، کمپاني پارامونت حقوق بين المللي اين فيلم را به نتفليکس فروخت و 17 روز پس از اکران اوليه در آمريکا، اين فيلم پخش خواهد شد.

پس از حدود يک دهه از شروع ساخت، فيلم اقتباسي جيمز کامرون از سريال مانگاي «فرشته جنگ آليتا»، بالاخره به رابرت رودريگز داده شد تا آن را کارگرداني کند، زيرا کامرون درگير ساخت دنباله «آواتار» است. داستان اين فيلم که در آينده دور رخ مي دهد، روي آليتا (رزا سالازار) متمرکز است، يک سايبورگ که فردي به نام دکتر آيدو (کريستوف والتس) آن را در اسقاطي شهر آيرون سيتي پيدا مي کند. اين سايبورگ که حافظه يا شناختي از دنيا ندارد، بايد ياد بگيرد که در شهر خطرناک آيرون سيتي زنده بماند و واقعيت وجودي اش را بيابد. کيان جانسون، ماهرشالا علي، اد اسکراين، ميشل رودريگز، جکي ارل هيلي و جنيفر کانلي از ديگر بازيگران فيلم «فرشته جنگ آليتا» (Alita: Battle Angel) هستند که قرار است 20 جولاي 2018 روي پرده سينماها برود.

فيلم بعدي کلينت ايستوود پس از «سالي»، فيلم ديگري است که بر اساس داستاني واقعي ساخته مي شود. در روز 21 اوت 2015، سه آمريکايي که در اروپا سفر مي کردند، مانع يک حمله تروريستي به قطار شماره 9364 تاليس به مقصد پاريس مي شوند. فيلم سينمايي «15:17 به پاريس» (The 15: 17 to Paris) داستان اين سه نفر را به شيوه اي منحصر بفرد بيان مي کند، به اين ترتيب که قهرمانان واقعي يعني آنتوني سدلر، الک اسکارلاتوس و اسپنسر استون را در نقش خاي خودشان به بازي مي گيرد. اين فيلم که روز 9 فوريه 2018 نوبت اکران دارد، بازيگران ديگري از جمله جنا فيشر، جودي گرير، ري کوراساني، پي جي بايرن، توني هيل و توماس لنون دارد.

ويل اسميت با ديويد اير، کارگردان فيلم آخرش يعني «جوخه انتحار»، دوباره همکاري مي کند تا در فيلم سينمايي فانتزي-اکشني نقش آفريني نمايد که در آن انسان ها، ارک ها، الف ها و پريان همه در کنار هم زندگي مي کنند. اسميت و جوئل اگرتون در نقشي غير قابل تشخيص، نقش پليس هايي را بازي مي کنند که يک شب در گشت معمول خود، با نيرويي عجيب روبرو مي شوند. نومي رپيس، لوسي فراي، ادگار راميرز، مارگارت چو و آيک برينهولتز ديگر بازيگران فيلم سينمايي «درخشان» (Bright) هستند که مکس لنديس فيلمنامه اش را نوشته و قرار است جمعه آينده در روز 22 دسامبر پخش آن در نتفليکس آغاز شود.

پس از کسب جايزه بهترين فيلمنامه براي فيلم «نهنگ» در سال 2014، آندري زوياگينتسف (نويسنده و کارگردان) امسال به جشنواره کن بازگشت و جايزه هيئت داوران را براي اين داستان به دست آورد که تشابهاتي ميان يک زوج در حال طلاق پيدا مي کند که از بچه 12 ساله شان و فسادي که روسيه را آلوده کرده، غفلت کرده اند. فيلم سينمايي «بي عشق» (Loveless) پس از طي رقابت هاي نيويورک و لس آنجلس، نهمين فيلم رقابت هاي بهترين فيلم خارجي زبان شد. روز 16 فوريه 2018 منتظر اکران آن باشيد.

اولين تريلر «مرد عنکبوتي: درون شعر عنکبوتي» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) سبک انيميشن اين فيلم را معرفي مي کند و کاراکتر اصلي آن، مايلز مورالس را در دنياي انيميشن به تصوير مي کشد که صداپيشگي آن را شاميک مور انجام مي دهد. فيل لورد تهيه کننده و کريستوفر ميلر کارگرداني آن را انجام داده و قرار است 14 دسامبر 2018 اين انيميشن دنياي مرد عنکبوتي را گسترده تر کند.

براي فيلم سينمايي «پادشاه خال خالي» (The Polka King) مايا فوربس و والاس وولودارسکي، دو نويسنده و کارگردان فيلم، از روي مستند جان ميکولاک و جاشوا وون براون با عنوان «مردي که پادشاه خال خالي شد»، فيلمي اقتباس کرده اند که روز 12 ژانويه 2018 در نتفليکس پخش آن آغاز خواهد شد و داستان عجيب صعود و سقوط جان لوان (جک بلک) را روايت مي کند که سرمايه داران را مي فريبد تا يک امپراتوري موسيقي بسازد. ديگر بازيگران اين فيلم عبارتند از جني اسليت، جکي ويور و جيسون شوارتزمن.

در «کف زن» (The Clapper) اد هلمز نقش ادي کرامبل را ايفا مي نمايد، تماشاچي پول بگير استوديويي که يک شب مجري برنامه تاک شوي شبانه اي با بازي آدام لوين، چشمش او را مي گيرد. ولي شهرت ناگهاني ادي، رابطه تازه او با جودي (آماندا سيفريد) را به خطر مي اندازد. آخرين فيلم ديتو مونتيل (نويسنده و کارگردان) تابحال نقدهاي مختلفي دريافت کرده است. روز 26 ژانويه 2018 اين فيلم در سينماهاي منتخب به نمايش در خواهد آمد.

«دونده مارپيچ: علاج مرگ» (Maze Runner: The Death Cure) آخرين دنباله از سه گانه «دونده مارپيچ» است که در آن توماس (ديلان اوبرايان) گليدرهاي فراري را در لست سيتي تحت کنترل WCKD هدايت مي کند. وس بال اين فيلم را که نوبت اکران 26 ژانويه 2018 دارد، کارگرداني کرده و والتون گاگينز، کايا اسکودلاريو، جيان‌کارلو اسپوزيتو، پاتريشيا کلارکسون، ناتالي امانوئل، کاترين مک‌نامارا، توماس برودي-سانگستر، رزا سالازار، کي هونگ-لي و بري پپر در آن نقش آفريني نموده اند.

فيلم سينمايي «فصل معجزه» (The Miracle Season) که قرار است 13 آوريل 2018 به نمايش عمومي در آيد، داستان واقعي تيم واليبال دبيرستان وست را به تصوير مي کشد. پس از مرگ کارولاين "لاين" فاوند، بازيکن ستاره تيم، ديگر بازيکنان بايد به رهبري مربي شان (هلن هانت) يکي شوند تا بتوانند دوباره قهرمان ايالت شان شوند. «فصل معجزه» را شان مک نامارا کارگرداني کرده است.

اخبار و يادداشت هاي کوتاه درباره فيلم هايي که قرار است ساخته شوند:
• جنيفر لارنس قرار است در درام جنايي واقعي «آداب تدفين» (Burial Rites) به کارگرداني لوکا گوادانينو بازي کند. اين فيلم که بر اساس رمان هانا کنت (2013) ساخته مي شود، داستانش در سال 1830 رخ مي دهد و بر اگنس مگنوسدوتير، آخرين زني که علناً در ايسلند اعدام شد، متمرکز است. (منبع: Variety)
• ست روگن نقش والتر کرونکايت را در فيلم «آخرين خبر» (Newsflash) به کارگرداني ديويد گوردون گرين بازي خواهد کرد، فيلمي درام از پوشش خبري قتل رئيس جمهور کندي توسط گوينده اخبار شبکه سي بي اس. (منبع: Deadline)
• استيو کيپل جي. آر. قرار است کارگرداني فيلم «کريد 2» (Creed 2) با نقش آفريني مايکل بي. جردن، سيلوستر استالونه و تسا تامپسون را بر عهده داشته باشد. (منبع: Variety)
• بني و جاش سفدي فيلم «48 ساعت» (Hrs 48) را مي سازند. جرود کارمايکل قرار است فيلمنامه آن را با رونالد برونستاين و جاش سفدي بنويسد. (منبع: Heat Vision)
• وودي هارلسون در حال مذاکره براي پيوستن به تام هاردي، ريض احمد، ميشل ويليامز و جني اسليت در اسپين-آف روبن فلايشر از «مرد عنکبوتي» به نام «ونوم» (Venom) است. (منبع: Heat Vision)
• اسکات کوپر در حال مذاکره براي کارگرداني فيلم مهيج ماورا الطبيعه «شاخ» (Antlers) است. گيرمو دل تورو تهيه کننده اين فيلم خواهد بود. (منبع: Variety)
• تيفاني هديش و جان چو به کري برونستاين، بيلي مگنوسن، مرديت هگنر، جان برينهولتز، نورا دان و کريس اليس در فيلم سينمايي «سوگند» (The Oath) پيوستند که اولين تجربه کارگرداني آيک برينهولتز است. (منبع: THR)
• جو جانستون قرار است 32 روز از عکاسي اضافي براي «فندق‌شکن و چهار پادشاهي» (The Nutcracker and the Four Realms) را کارگرداني کند. کارگردان اصلي، لاس هالستروم، بخاطر تداخل برنامه ها در دسترس نبود. (منبع: Heat Vision)
• اري سندل قرار است دنباله «مور مور» (Goosebumps) را کارگرداني کند. (منبع: Variety)
• زک افران به متيو مک‌کانهي، ايسلا فيشر، اسنوپ داگ و جيمي بافت در فيلم بعدي هارموني کورين با عنوان «بچه ساحل» (The Beach Bum) پيوست. (منبع: Indiewire)
• ديو بائوتيستا قرار است در کمدي اکشن «استوبر» (Stuber) بازي کند. مايکل داوس اين فيلم را از روي فيلمنامه اي از تريپر کلنسي کارگرداني خواهد کرد. (منبع: Deadline)
• رجينا هال در حال مذاکره براي پيوستن به ساموئل ال. جکسون، جسي تي. آشر و الکساندرا شيپ در دنباله فيلم «شفت» (Shaft) به کارگرداني تيم استوري است. (منبع: Variety)
• کوين هارت قرار است در نقش آدمکش فيلم کمدي «فراري» (On the Run) ايفاي نقش نمايد. (منبع: THR)
• چد استاهلسکي قرار است فيلمي اقتباسي از رمان کاميک اد بروبيکر به نام «بکش يا کشته شو» (Kill or Be Killed) را کارگرداني نمايد. (منبع: Heat Vision)
• دنيل ارشام اولين تجربه کارگرداني فيلم بلندش را با اقتباس از داستان کوتاه تي. سي. بويل نيويورکي با عنوان «جعبه ريليو» (The Relive Box) خواهد داشت. (منبع: THR)

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جدیدترین تصویر از داوران محفل

حسنین الحلو تصویری را در کنار حامد شاکرنژاد در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. نکته جالب در این عکس لباس‌های مشابه این دو نفر است.

دیگر خبرها

  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • عکس| جدیدترین تصویر از داوران محفل
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه
  • تصاویر نجومی سوم اردیبهشت (۲۲ آوریل)
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها