Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:12:43 GMT

کودک‌ربایی یک کارمند نظامی برای بازنشستگی!

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۳۹۱۳

مرد نظامی برای اینکه بتواند زودتر بازنشسته شود، تصمیم گرفت با ربودن کودکان خود را روانپریش نشان دهد.

به گزارش ایسنا، «ایران» نوشت: متهم که در یکی از ارگان‌های نظامی فعالیت می‌کرد چندین بار کودکانی را ربوده و آنها را پس از چند روز به محل زندگی‌شان بازگردانده بود. این مرد پس از دستگیری و در بازجویی‌ها ادعا کرد قصد آدم‌ربایی نداشته و تنها برای اینکه بتواند تأییدیه بیماری روانی بگیرد و زمان بازنشستگی‌اش جلو بیفتد چنین نقشه‌ای را طراحی و اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم پس از تکمیل پرونده، دیروز برای محاکمه در شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران پای میزمحاکمه ایستاد و در دفاع از خود با تکرار اظهارات قبلی گفت: «تمام این کارها به خاطر این بود که شنیده بودم اگر مشکل روحی‌ام ثابت شود زودتر بازنشسته می‌شوم. حقوقم خیلی کم است و می‌خواستم زودتر از این کار خلاص شوم ولی حالا پشیمانم.»

در پایان این جلسه که به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد، قضات وارد شور شدند تا درباره متهم تصمیم بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی عظیمی‌فر، گفت: کاروان زیارتی شامل 11 نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین 50 تا 53 سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی آرتروز زانو را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)