Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،بهمن عسگری در پاسخ به این سوال که شرایط تیم دانشگاه آزاد در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته چطور است، اظهار داشت: خدا را شکر تیم دانشگاه آزاد بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد، همه نفرات مسئولیت‌پذیر هستند و همه ما از ابتدای فصل عزم ‌مان را جزم کرده‌ایم تا ان‌شاءالله قهرمانی سال‌های گذشته را تکرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هفته اول تعدادی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و برخی از نفرات هم برای برگزاری استاژ فنی راهی کشورهای دیگر شده بودند و به همین دلیل هفته اول نتایج خوبی برای تیم ما رقم نخورد.

عضو تیم دانشگاه آزاد در ادامه صحبت‌های خود، گفت: نتایجی که در هفته اول برای ما رقم خورد، در واقع یک تلنگری بود به همه بازیکنان تا به خودشان بیایند. آن شکست به نظرم برای بچه‌ها خوب بود و یک تلنگری به همه ما وارد شد و هفته‌های بعدی با تمرینات منظمی که برگزار کردیم عملکرد ما بهتر و بهتر شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کیفیت تیم‌های حاضر در سوپر لیگ هم سطح است یا خیر، عنوان کرد: تیم‌های خوبی در لیگ حضور دارند، همه بچه‌های حاضر در سوپر لیگ جوان و با انگیزه هستند که مسلماً برای برد وارد تاتامی می‌شوند تا تیم دانشگاه آزاد را به چالش بکشند، اما ما هم از تجربیاتمان استفاده می‌کنیم و از اشتباهات حریفانمان استفاده کردیم و جای که توانستیم آنها را شکست دادیم. تیم بیمه تعاون بازیکنان خوبی را در اختیار دارد، تیم مناطق نفت خیزجنوب تیم خوبی است که هر دو برای قهرمان در تلاشند. مسابقات نیم‌ فصل تمام شده است اما ما بازی‌های برگشت واقعاً کار سختی را پیش رو داریم؛ چرا که آنها پرقدرت می‌آیند تا قهرمانی را از ما بگیرند. درست است که تیم ما قهرمان نیم‌ فصل شده است اما کار ما در دور برگشت‌ مسلماً سخت‌تر خواهد شد و حریفان ما پرقدرت برمی‌گردند تا قهرمانی را از ما بگیرند.

عسگری در ادامه صحبت‌های خود، گفت: همه بچه‌ها و کادر فنی تلاش کردند و همه در قهرمانی نیم‌ فصل سهیم هستند. مطمئنا در دور برگشت باید قوی‌تر از نیم‌ فصل اول قدم برداریم و هیچ اشتباهی نکنیم؛ مسلماً هر امتیازی که کسب کنیم در پایان فصل این امتیازها به ما کمک خواهد کرد. امیدوارم که مسابقات سوپر لیگ سال جاری با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد ختم شود.

وی در مورد دلیل عدم حضور خود در هفته چهارم مسابقات سوپر لیگ کاراته، خاطرنشان کرد: ما در هفته آخر با تیم مناطق نفت‌خیز و تیم سیواکای تهران بازی داشتیم. من هفته‌های قبل سه بازی بسیار سنگین را با پاس قوامین، رعد پدافند و بیمه تعاون داشتم و خوشبختانه در هر سه بازی بهترین‌های وزن ۷۵ را شکست دادم و پیروزی‌های شیرینی را کسب کردم. هفته آخر به دلیل سرماخوردگی با تصمیم کادر فنی من در ترکیب تیم نبودم، اما ان‌شا‌ءالله در نیم‌ فصل دوم بازی خواهم کرد تا با کمک همه بتوانیم برای سومین سال قهرمانی را کسب کنیم. در بازی با نفت یک رقابت بسیار نزدیکی داشتیم و توانستیم پیروز شویم و با شکست سیباکای تهران قهرمان نیم‌ فصل شویم.ان‌شاءالله در دور برگشت بتوانیم با ارائه بازی‌های خوب عنوان قهرمانی در پایان فصل را از آن خود کنیم.

602

کاراته دانشگاه آزاد اسلامی لیگ ورزشکار

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد

السد با پیروزی قاطعی که در دیدار برابر الشمال به دست آورد یک هفته قبل از پایان لیگ ستارگان قطر قهرمان شد.

به گزارش مشرق، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...