Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@11:01:25 GMT

بازى استقلال و ايران جوان بوشهر لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۴۰۴۰

بازى استقلال و ايران جوان بوشهر لغو شد

به گزارش جهان نيوز، ديدار ٢ تيم فوتبال استقلال و ايران جوان بوشهر كه قرار بود روز دوشنبه يعنى فردا برگزار شود به دليل آلودگى هوا لغو اعلام شد.طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است اين ديدار روز چهارشنبه هفته جارى برگزار شود.
  فتاحى رئيس كميته مسابقات سازمان ليگ گفت :با توجه به افزايش آلاينده ها بازى ٩٠درصد لغو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنين عبدالهی در اين باره گفت: پيشنهاد بازى در شهريار به ما مطرح شد كه در نهايت سرمربى و مدير عامل باشگاه اين موضوع را نپذيرفتند و قرار شد بازى روز چهارشنبه برگزار شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صداگذارى خلاقانه روى يك بازى ويدئويى

خیلى از بازى‌هاى کامپیوترى و محصولات کنسول‌هاى گران‌قیمت را دانشجویان یا جوانان نخبه‌اى مى‌سازند که هنوز اول راه‌اند و دسترسى به بودجه‌هاى کلان و امکانات حرفه‌اى و استودیویى ندارند. این بازى ویدئویى جالب را گروهى آماتور ساخته‌اند و به یک کمپانى بزرگ پیشنهاد داده‌اند که حمایت‌شان کند و کار در سطح وسیع پخش شود. سمپل و پیلوت اولیه با امکانات دانشجویى سرهم شده و البته مى‌بینید که با خلاقیت توانسته‌اند جاى خالى امکانات را پر کنند.

مثل موزیسین جوانى که اولین فرصت اجراى استعدادیابى یا تست و «آدیشن» شروع کارش را شاید با یک گیتار ارزان و کاور کردن آوازى مشهور سر هم کند و بعد‌ها سوپراستار پول‌سازى، چون جاستین بیبر یا بیلى آیلیش از دلش بیرون بیاید، این طراحان جوان بازى ویدئویى هم شاید تا میلیونر شدن فقط یک موفقیت کوچک فاصله داشته باشند؛ کافى‌ست بازى یا اپلیکیشن یا نرم افزار طراحى‌شده گل کند و به‌اصطلاح بگیرد و… تمام!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فیلم امروز

 

tags # بازی رایانه‌ای سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) صداگذارى خلاقانه روى يك بازى ويدئويى
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم