Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد طالبی که مدیرعامل صندوق ضمانت سپرده های بانک مرکزی بود، در سمت جدید خود مدیر عاملی یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری کشور را در دست گرفت.

 

محمد طالبی که مدیرعامل صندوق ضمانت سپرده های بانک مرکزی بود، در سمت جدید خود مدیر عاملی یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری کشور را در دست گرفت.

به گزارش انرژی امروز،  محمد طالبی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته مدیریت مالی از دانشگاه تهران است و در سمت هایی همچون معاون اقتصادی و برنامه ریزی ستاد اجرایی فرمان امام ( ره )، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تدبیر، مدیر کل طرح های اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) و عضو هیات مدیره بیمه ملت فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در آخرین سمت خود مدیر عامل صندوق ضمانت سپرده‌های بانک مرکزی بوده و قبل از آن نیز مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق بود. محمد طالبی جایگزین غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر شد. محمد طالبی از مدیران توانمند اقتصادی کشور به حساب می آید.

غلامرضا سلیمانی قبل از مدیریت سرمایه گذاری غدیر در سمت هایی همچون مدیرعامل سرمایه گذاری تدبیر، مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی غدیر، عضو هیات مدیره شستا، رئیس هیئت مدیره بانک پارسیان و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا فعالیت کرده است.

مجموعه سرمایه گذاری غدیر هم اکنون به بزرگترین هلدینگ چند رشته ای در بورس تبدیل شده و در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ، برق و انرژی،صنایع معدنی، حمل و نقل، سیمان، ساختمان ، گروه مالی و فناوری اطلاعات و ارتباطات و اکتشافات و تولید (E&P) در قالب ۹ هلدینگ توسعه یافته است.

شرکت سرمایه گذاری غدیر با سرمایه ۷۲ هزار میلیارد ریالی در حال حاضر دارای ارزش بازار ۸۴ هزار میلیاردی است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: آب‌رسانی به ۲۸۵ روستا در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حشمت الله عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا با ادامه روند خشکسالی در فصول گرم، امسال در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۱۰ دستگاه تانکر آبرسانی سیار در استان موجود است، افزود: ۳۵ روستا در ادامه خشکسالی‌های اخیر در فصل گذشته در استان با تانکر آبرسانی شدند.

وی بیان کرد: شرکت آبفای استان مرکزی با تمام ظرفیت نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات برای تامین آب آشامیدنی پایدار در خدمت هم استانی‌ها است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان مرکزی گفت: با توجه به محدودیت‌های منابع آبی و به منظور تامین آب آشامیدنی پایدار در سطح استان، برنامه‌های کوتاه مدت و طرح‌های بلندمدتی برای رفع مشکل کم آبی در استان تدوین و در حال اجرا است.

آب مورد نیاز استان مرکزی از ۷۲۶ حلقه چاه، ۴۲ رشته چشمه و ۲۶ رشته قنات تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد