Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ابراهیم نورزی فر رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز عصر دیروز در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش باشگاه میلاد برگزار شد، گفت: امیدوار هستیم اصحاب رسانه به محتوای اخبار خود دقت بیشتری داشته باشند و بر ارتقاء اخبار استان بی افزایند.

وی افزود: با پوشش اخبار واقعی و جریان ساز توسط اصحاب رسانه می‌توان به بهبود شرایط جامعه کمک کنیم ومشکلات و معضلات را به حداقل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز در ادامه با بیان اینکه انتشار اخبار سفارشی و تولیدات بی‌هویت، رسانه‌ها را زیر سؤال خواهد برد، تصریح کرد: امیدوار هستیم این موضوع هرگز در سطح استان وجود نداشته باشد و اگر خلوص لازم را در تولید محتوا رعایت کنیم، اثر بیشتری بر روی مخاطب خواهیم گذاشت.

 

نوروزی در پایان خاطر نشان کرد: این مسابقه باهدف ارتقاء کیفیت محتوای اخبار تولیدی و آگاهی بخشی رسانه ها در سطح استان برگزارشده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، طرح‌های عمرانی، هنری و ورزشی با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی در صداوسیمای کیش به بهره برداری رسیدند.

روابط عمومی صداوسیمای کیش اعلام کرد: مرکز ارتباطات، استودیوی و اتاق فرمان آلاچیق، استودیوی پخش سیما، دکور جدید سیمای کیش، استودیوی تولید صدا، باشگاه ورزشی و رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی افتتاح شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند