Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@08:57:46 GMT

صعود کوهنوردان مینودشتی به قله چلپق رامیان+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۴۶۰۳

صعود کوهنوردان مینودشتی به قله چلپق رامیان+ تصاویر

14 نفر از کوهنوردان مینودشتی قله «چلپق» رامیان را فتح کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مینوخبر ، اعضا باشگاه کوهنوردی «تالو» به قله «چلپق» رامیان صعود کردند.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد با حذف لیورپول صعود کرد

شیاطین سرخ با غلبه بر رقیب دیرینه خود در یک بازی دراماتیک جمع چهار تیم برتر جام حذفی انگلیس قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی‌ مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، امشب (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر، تیم‌های  منچستریونایتد و لیورپول برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 4 بر 3 میزبان همراه بود.

من‌یونایتد با گل دقیقه 10 اسکات مک‌تامینی پیش افتاد اما لیورپول گل خورده را در دقیقه 44 توسط الکسیس مک‌‌آلیستر جبران کرد و در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم نیز با گلزنی محمد صلاح از حریف خود پیش افتاد.

سه دقیقه به پایان بازی در وقت‌های معمول آنتونی گل دوم منچستریونایتد را زد و به این ترتیب بار دیگر همه چیز به تساوی کشیده شد تا کار به وقت‌های اضافه برود.

در وقت‌های اضافه، هاروی الیوت در دقیقه 105 گل سوم را برای لیورپولی‌ها زد اما باز هم این شیاطین سرخ بودند که در پایان بازی جشن گرفتند چرا که در دقیقه 112 مارکوس رشفورد گل سوم را برای من‌یونایتد به ثمر رساند و آماد دیالو در دقیقه 1+120 گل منجر به پیروزی دراماتیک قرمزپوشان اولدترافورد را زد و به خاطر شادی پس از آن با درآوردن پیراهنش کارت زرد دوم را گرفت اخراج شد.

اقدام جالب بازیکن مسلمان منچستریونایتد به خاطر ماه رمضان

در نهایت شاگردان اریک تن‌هاخ یکی از مهمترین پیروزی‌های فصل جاری خود را کسب کردند و بعد از منچسترسیتی، کاونتری  و چلسی چهارمین تیم راه یافته به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود ویکام به میانه جدول در حضور تفضلی
  • قهرمانی کره شمالی پس از ۱۷ سال
  • فیلم| نجات کوهنوردان گیر افتاده در خندق یخی آلپ
  • (ویدئو) نجات کوهنوردان گیر افتاده در خندق یخی آلپ
  • خیبر خرم آباد به صدر صعود کرد
  • منچستریونایتد با حذف لیورپول صعود کرد
  • کشف پیکر بی‌جان یک فیلم‌ساز در خانه‌اش
  • کشف پیکر بی‌جان فیلمساز مطرح در خانه اش
  • کشف پیکر بی‌جان یک فیلم‌ساز در خانه اش
  • صعود استقلال نوین بجنورد به دور دوم لیگ فوتبال امیدهای کشور