Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@10:34:51 GMT

کتاب «اطلس آسیب شناسی عملی» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۴۶۳۵

کتاب «اطلس آسیب شناسی عملی» منتشر شد

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از تالیف و انتشار کتاب «اطلس آسیب شناسی عملی» از سوی استادان گروه پاتولوژی دانشکده پزشکی و سه نفر از دانشجویان رشته پزشکی عضو کمیته تحقیقات دانشجویی خبر داد.

دکتر شهرزاد خاکپور به آنا گفت: «علیرضا قنبری، محمد جواد حسین پور و علی زارع دانشجویان عضو شورای مرکزی کمیته تحقیقات دانشجویی و از مولفین و گرداورندگان کتاب حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان جزئیات بیشتری درباره محتوی کتاب اطلس آسیب شناسی عملی اظهار کرد: «این کتاب با همکاری علمی دکتر عبدالمجید حسینی، دکتر پانته آفرجاد آزاد، دکتر مینو شفیعی و دکتر مینو ساعتیان استادان گروه پاتولوژی دانشکده پزشکی و سه نفر از دانشجویان رشته پزشکی عضو کمیته تحقیقات دانشجویی مطابق با سرفصل های درس پاتولوژی عملی گردآوری شده و شکل ها عمدتا با عکس برداری از لام های دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و با کیفیت بسیار بالا تهیه شده است.»

خاکپور افزود: «توضیحات مربوط به لام ها در این کتاب بر اساس آخرین چاپ کتاب Basis Pathology of Rabbins نگاشته شده و اطلس مصور اطلاعات جامعی از انواع لام های پاتولوژیک بیماری ها است.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آفتاب غریب» منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب «آفتاب غریب» به‌قلم مریم کریمی؛ برش‌های کوتاهی‌ست از زندگی و زمانه امام حسن علیه‌السلام، که نگاهی نو به زندگی آن حضرت انداخته است. نویسنده در این کتاب سعی کرده با تکیه‌بر احادیث و روایات و زبانی ساده و روان در قالب یکصد برش کوتاه، زندگی امام حسن علیه‌السلام را روایت کند.

«آفتاب غریب» چهارمین جلد از مجموعه چهارده جلدی «چهارده خورشید، یک آفتاب» است که در ۱۰۰ صفحه منتشر شده است.

در بخشی از کتاب آمده است:

پسر پیامبر

شتر عایشه برای­شان شده بود بت. پِهِنش را می‌­بردند برای تبرک. می‌­گفتند بوی مشک و عنبر می‌دهد. شتر را که می‌­کشتند کار تمام بود و تکلیف جنگ هم مشخص.

علی نیزه را داد دست محمد بن حنفیه، دلاور عرب بود. رفت تا نزدیک شتر ولی نتوانست بکشدش. برگشت پیش پدر. علی نیزه را گرفت. داد دست حسن.

صدای لشکر که بلند شد فهمیدند شتر عایشه کشته شده. صورت محمد قرمز شده بود. از پدرخجالت می‌کشید. علی آمد جلو، سرمحمد را گرفت بالا: «محمدم شرمنده نباش. تو پسر منی ولی حسن پسر پیامبراست.»

از دیگر کتاب‌های این مجموعه می‌توان به «تا همیشه آفتاب»؛ برش‌هایی کوتاه از زندگی و زمانه امام زمان (ع) به‌قلم فرشته سعیدی؛ «آفتاب بر نی»؛ روایت داستانی از زندگانی امام‌حسین (ع) به‌قلم زینب عطایی، «آفتاب در محراب»؛ روایت داستانی از زندگانی امام‌علی (ع) و «آفتاب دانش»؛ روایت داستانی از زندگانی امام محمد باقر (ع) به‌قلم بهزاد دانشگر؛ «مادر آفتاب»؛ روایتی داستانی از زندگی حضرت فاطمه‌زهرا (س) به‌قلم مهرالسادات معرک‌نژاد و «به شرط آفتاب»؛ روایتی از زندگی و زمانه امام رضا (ع) به‌قلم لیلا شمس که در قالب مجموعه «چهارده خورشید، یک آفتاب» از سوی انتشارات شهید کاظمی چاپ و منتشر شده است.

«آفتاب غریب» در ۱۰۰ صفحه در قطع رقعی با شمارگان هزار نسخه و با قیمت ۷۵ هزار تومان به همت انتشارات شهید کاظمی به بازار نشر عرضه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره فوت دکتر پرستو بخشی/ با خاطیان و مقصران برخورد می‌شود
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره خودکشی دکتر پرستو بخشی/با خاطیان و مقصران برخورد می‌شود
  • «آفتاب غریب» منتشر شد
  • چاپ سه‌کتاب روانشناسی رسانه اجتماعی، هنر و شطرنج توسط دو ناشر
  • ۱۰ کتاب برتر روان شناسی رشد شخصیت که در نوروز باید بخوانید
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟
  • اتحادیه‌های دانشجویی: دفاع از فلسطین وظیفه همگان است