Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدارهای هفته هفتم تا نهم (پایانی) از مرحله دوم بیست و یکمین دوره لیگ نوجوانان پسر «جام آینده سازان المپیک» روز پنجشنبه (30 آذرماه) با حضور 8 تیم در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

مرحله دوم این دوره از رقابت ها با حضور تیم‌های لوازم خانگی کن، باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، لوازم ورزشی کوروش، هیات تکواندو استان فارس، باشگاه یزدان، هیات تکواندو استان کرمانشاه، آینده سازان لوازم خانگی کن و پاس قوامین در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های هیات تکواندو شمال‌شرق و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به مرحله دوم راه پیدا کرده بودند که با توجه به اینکه در سه هفته متوالی (چهارم، پنجم و ششم) در رقابت ها حضور پیدا نکردند طبق آیین نامه سازمان لیگ از دور مسابقات کنار رفتند.

این دیدارها در حالی پیگیری می شود که هوگوپوشان لوازم خانگی کن موفق شدند با اختلاف 6 امتیازی با تیم دوم قهرمانی خود را در این دوره از رقابت‌ها قطعی نمایند اما باید دید از میان دو تیم پاس قوامین و آینده سازان لوازم خانگی کن که با تفاضل امتیاز به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند کدامیک می‌توانند عنوان نایب قهرمانی را به نام خود ثبت نمایند.

برنامه رقابت‌ها به شرح ذیل است:

هفته هفتم///

تیم آینده سازان لوازم خانگی کن – تیم هیات تکواندو استان کرمانشاه

تیم باشگاه یزدان – تیم پاس قوامین

تیم هیات تکواندو استان فارس – تیم لوازم ورزشی کوروش

هفته هشتم

تیم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان – تیم آینده سازان لوازم خانگی کن

تیم هیات تکواندو استان کرمانشاه - تیم پاس قوامین

تیم لوازم خانگی کن - تیم لوازم ورزشی کوروش

تیم باشگاه یزدان - تیم هیات تکواندو استان فارس

هفته نهم///

تیم آینده سازان لوازم خانگی کن - تیم پاس قوامین

تیم هیات تکواندو استان کرمانشاه - هیات تکواندو استان فارس

تیم لوازم خانگی کن - تیم باشگاه یزدان

گفتنی است، در پایان هفته سوم این رقابت‌ها تیم لوازم خانگی کن با کسب 15 امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار دارد، تیم پاس قوامین با کسب 9 امتیاز (تفاضل 18) و یک پله صعود در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم آینده سازان لوازم خانگی کن با 9 امتیاز و (تفاضل 6) رده سوم را به خود اختصاص داد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهران برخورداری؛ دشت اولین سهمیه تکواندو در پاریس | سهمیه‌های المپیکی

مهران برخورداری، تکواندوکار ایرانی در سال 1402 جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد

طرفداری | مهران برخورداری، تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم ایران، در روز دوم مسابقات گرنداسلم ووشی چین با کسب مدال طلا، سهمیه حضور در المپیک 2024 پاریس را به دست آورد.

برخورداری در این مسابقات پس از غلبه بر حریفانی از قزاقستان، چین و ازبکستان، در فینال به مصاف جسوربک جایسانوف از ازبکستان رفت و با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید.

این اولین سهمیه المپیک تکواندوی ایران در المپیک 2024 پاریس است.

برخورداری پس از کسب این سهمیه گفت:

این سهمیه فقط با تلاش من نبود و همه اعضای تیم ملی تلاش کردند تا من بتوانم این عنوان مهم را به دست آورم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را در پاریس داشته باشم و باعث سربلندی ایران و خانواده بزرگ تکواندو شوم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • مهران برخورداری؛ دشت اولین سهمیه تکواندو در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر