Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در جلسه گردهمایی سردبیران نشریات ندسا بر ضرورت استفاده از نویسندگان و پژوهشگران برای برآورده ساختن نیازهای علمی نیروی دریایی سپاه تاکید شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گردهمایی نویسندگان و سردبیران نشریات تخصصی نیروی دریایی سپاه به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.

ناوسالار «نقی پوررضایی» معاون دانش و پژوهش ندسا در این گردهمایی اظهار داشت: از سال ۱۳۸۹ یکی از سیاست‌های معاونت دانش و پژوهش در حوزه نشریات، استفاده از ظرفیت‌های نخبگان فکری و ترویج علم و دانش بوده است؛ لذا انتشار نشریات تخصصی در راستای ترویج علم و دانش کاربردی و نیازمندی‌های علمی نیرو صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: چاپ نشریات علمی و تخصصی یکی از ابزار‌های مهم در ترویج و نشر علم و دانش محسوب می‌شود. معاونت دانش و پژوهش ندسا در راستای ماموریت ترویج دانش و علم، نشریات تخصصی را در سطح نیرو تولید کرده و ۶ نشریه تخصصی در حوزه اطلاعات، عملیات و هوادریا همراه با نشریات «موج دانش»، «خلیج فارس»، «راهبرد پایدار» و «خلیج فارس و امنیت» تولید می‌کند که هر کدام با توجه به هدف‌گذاری و سیاست‌گذاری خاص خود جهت احصاء نیاز‌های علمی در نیرو تعریف شده‌اند.

ناوسالار پوررضایی تصریح کرد: نگاه سردبیران باید یک نگاه علمی باشد و در سیاست‌گذاری نشریات باید دقت کرد تا نیازمندی‌های علمی و دانشی نیرو برطرف شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، رشیدی پور با بیان اینکه بی حجابی در اجتماع از رعایت نکردن سبک زندگی اسلامی وعدم استحکام خانواده سرچشمه می‌گیرد اظهار داشت: باید برنامه‌های مختلف در این رابطه توسط شورای فرهنگ عمومی ترویج توسعه و ترویج شود.

وی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع خواست، با ارائه نظرات و پیشنهاد‌های کاربردی در کاهش هجمه‌های فرهنگی خصوصا در بین نسل جوان و تحکیم هرچه بیشتر بنیان خانواده تلاش کنند.

زاله مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری کردستان هم در این جلسه با اشاره به نامگذاری ۱۹ اردیبهشت با عنوان روز جوانی جمعیت، از برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در مناطق مختلف استان خبر داد.

رشیدی قائم مقام صدا و سیمای کردستان هم با اشاره به تولید ۲۰ مستند در تلویزیون برای معرفی زنان موفق در صدا وسیمای مرکز کردستان، بر آموزش سواد رسانه‌ای برای تحکیم بنیان خانواده در جامعه تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تاکید بر بروز رسانی دانش پژوهشگران بخش کشاورزی
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • نشست کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • قدردانی دانش‌آموزان خاتم از نیرو‌های سپاه