Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش از فراهم آمدن فرصت مجدد برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه ها از ۳۰ بهمن خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب افزود: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۶ آذر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آمار اولیه تعداد ۶۱۵ هزار و ۷۶۰ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد:  اطلاعیه سازمان سنجش درباره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام از عصر دیروز ۲۶ آذرماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش اموزش کشور قرار گرفته است و به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای داوطلبانی که در روزهای ۱۶ تا ۲۶ آذرماه در این آزمون ثبت نام کرده اند ترتیبی اتخاذ شده است که اطلاعات ثبت نامی از روز ۳۰ بهمن مجددا بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: داوطلبان با توجه به اصلاحات مربوطه در صورت تمایل می توانند در روزهای ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند ۹۶ نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نتوانسته اند در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ ثبت نام کنند، ترتیبی اتخاذ شده است که این دسته از داوطلبان در روزهای ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند ۹۶ بتوانند در این آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کدرشته شامل ۵۴ کدرشته علوم انسانی، ۱۷ کدرشته علوم پایه، ۲۴ کدرشته فنی و مهندسی، ۲۳ کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۳ کدرشته هنر و ۹ کدرشته دامپزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی

دکتر محمدمهدی نوروزشمسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه های علوم پزشکی محل آزمون برگزار می شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز می شود و آزمون ساعت ۹ صبح برگزار می شود.

وی یادآور شد: کارت ورود به جلسه آزمون پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه تا صبح پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir/ در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارت آزمون از یکشنبه ۸ اردیبهشت در اختیار داوطلبان قرار می گیرد فرصتی برای تمامی داوطلبانی که درباره نقص مدرک به آنها اطلاع داده شده، فراهم شده است که از یکشنبه ۹ اردیبهشت تا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت بتوانند با ورود به سایت مرکز سنجش، نسبت به رفع نواقص مدارک اقدام کنند.

وی با اشاره به آمار شرکت کننده در پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اظهار داشت: تعداد ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر داوطلب این دوره از آزمون دستیاری شده اند.

نوروزشمسی درباره برگزاری آزمون و اعلام کلید آزمون و نحوه اعتراض به سوالات خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آزمون در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، کلید آزمون در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود. از ۸ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

وی گفت: پیش بینی می کنیم کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده اند فراهم می شود.

به گزارش مهر، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، شهرکرد، اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندر عباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهیدصدوقی یزد، سمنان، قزوین، کاشان، کردستان، قم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6090410

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • آزمون سراسری برای دواطلبان سیل زده تکرار می شود
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف