Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی ،مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قوچان گفت: 8 میلیارد و 240 میلیون ریال زکات در هشت ماه امسال در این شهرستان جمع آوری شده است.

حسن دهقانی امیرآبادی افزود: :این میزان زکات در این شهرستان جمع‌آوری‌شده است که برای جهیزیه، اکرام ایتام و غیره صرف می‌شود.

وی افزود: 120 رابط زکات در سطح روستاهای قوچان به همراه رابطین ادارات پای‌کار آمده و با همکاری مناسب توانسته‌ایم در جمع‌آوری صدقات و زکات پیشرفت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بابیان این موضوع که سالانه حدود 300 طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد در قوچان ایجادشده است، تأکید کرد: هم‌اکنون 2 هزار طرح فعال تحت نظارت در این شهرستان وجود دارد که به‌طور مجموع با 20 میلیارد تومان تسهیلات برای 6 هزار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در عرصه‌های دامداری، کشاورزی، باغداری و صنعت شغل ایجادشده است.

 امسال بودجه برای اعطای تسهیلات خودکفایی و اشتغال‌زایی افزایش پیداکرده است وبا همکاری بانک‌های عامل می‌توان آمار ایجاد اشتغال را افزایش داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد