Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-16@17:28:38 GMT

قطعی برق پرترددترین فرودگاه جهان را فلج کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۵۱۳۸

قطعی برق پرترددترین فرودگاه جهان را فلج کرد

قطعی برق در فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون شهر آتلانتا در آمریکا باعث تاخیرهای عمده در پروازها شده است.

قطعی برق در فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون شهر آتلانتا در آمریکا باعث تاخیرهای عمده در پروازها شده است.

این شلوغ ترین فرودگاه جهان است و روزانه بیش از ۲۵۰ هزار مسافر از آن عبور می‌کنند. این فرودگاه مبدا یا مقصد روزانه تقریبا ۲۵۰۰ پرواز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافران اکنون در ترمینال‌های تاریک یا در هواپیماها منتظر نشسته‌اند.

بسیاری از پروازها به مقصد آتلانتا به سایر فرودگاه‌ها هدایت شده‌اند یا اصلا مبدا را ترک نکرده‌اند.

این فرودگاه در بیانیه‌ای گفت که قطعی برق روز یکشنبه درست بعد از ساعت شش بعد از ظهر به وقت گرینویچ (یک بعد از ظهر محلی) شروع شد.

شرکت جورجیا پاور که برق فرودگاه را تامین می‌کند گفت بر این باور است که آتش سوزی در یک تاسیسات زیرزمینی برق علت قطعی است.

به گفته این شرکت علت آتش سوزی معلوم نیست اما گفت انتظار دارد برق از نیمه شب (پنج صبح دوشنبه به وقت گرینویچ) وصل شود.

برج مراقبت به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد اما شماری از خطوط هوایی از جمله یونایتد، سات وست و امریکن ایرلاینز، کلیه پروازهایشان تا پایان روز در این فرودگاه را معلق کرده‌اند.

تصاویر منتشره در شبکه‌های اجتماعی مسافرانی را که در تاریکی منتظرند نشان می‌دهد.

خطوط دلتا در توییتر گفت که برای پیاده کردن مسافرانی که هواپیمای آنها فرود آمده در تلاش است اما محدود بودن گیت‌هایی که مسافران از آنجا وارد می‌شوند کار را دشوار کرده.

اداره پلیس محلی تایید کرد که ماموران بیشتری را برای کمک به اوضاع اعزام کرده است.

آتلانتا از نظر هوایی در فاصله دو ساعتی از ۸۰ درصد جمعیت آمریکا قرار دارد و برای همین یک فرودگاه عمده ورود به آمریکا و توقفگاه مهمی برای بسیاری از پروازهای داخلی است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان اسلام آماده تحقق حذف رژیم جعلی صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار تربت‌حیدریه در تجمع حمایتی مردم تربت‌حیدریه از اقدام اخیر سپاه پاسداران در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی گفت: پاسخ تنبیهی ایران ویژگی‌های خاصی داشت به‌طوری که ابتدا رسما اعلام کرد پهپاد‌ها در مسیر سرزمین‌های اشغالی است و این بدان معنا بود که به دنیا اثبات کند به دنبال اصل غافلگیری نیست و بدون هیچ ترسی متجاوز را تنبیه می‌کند.

علی‌اکبر کی‌پور افزود: از سوی دیگر توان پدافند هوایی انگلیس، آمریکا، فرانسه و برخی کشور‌های دیگر پوشش هوایی برای سرزمین‌های اشغالی ایجاد کردند، اما با تمام ظرفیتی که غربی‌ها پای کار آوردند هیمنه پوشالی گنبد آهنین شکسته شد و موشک‌ها و پهپاد‌ها به اهداف اصابت کرد.

وی با اشاره به سناربو‌های بعد از پاسخ تنبیهی ایران گفت: چند حرکت را نظام سلطه به کمک پیاده نظام خود و برخی جریان‌های خفته و غیر انقلابی برنامه ریزی کرده که در گام نخست اقدام به نحریک احساسات مردمی بزند و از پاسخ صهیونیست‌ها رعب و وحشت ایجاد کند، اما بدانید این ملت و کشور ۸ سال دفاع مقدس را بدون هیچ امکانات و تجهیزاتی مدیریت کرد و امروز که نظام در اوج عزت و اقتدار و صلابت است، دشمن جرٱت پاسخ به این تنبیه را ندارد.

در این تجمع شرکت کنندگان با شعار‌های مرگ بر آمریکا و اسرائیل و سپاه انقلابی تشکر از اقدام نیرو‌های مسلح کشورمان حمایت و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • بسترسازی «شی» در مسیر نظم چینی
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند
  • جهان اسلام آماده تحقق حذف رژیم جعلی صهیونیستی است
  • کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی: حمله از پیش اعلام شده ایران به اسرائیل شجاعانه بود
  • فرودگاه نظامی اسرائیل آسیب جدی دید
  • عضو کمیسیون امنیت ملی: فرودگاه نظامی رژیم صهیونیستی آسیب جدی دید و تا مدت‌ ها قابل استفاده نخواهد بود
  • بالاماندن نرخ بهره در آمریکا برای جهان نگران‌کننده است
  • بازتاب گسترده حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونسیتی در رسانه های جهان
  • ببینید | نماهنگ تنبیه قطعی