Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه سال 97 که توسط دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است، مشکل طرح های نیمه تمام عمرانی کشور را حل می کند.

بهمن طاهرخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لایحه بودجه سال 97 در شکل ارائه شده، موجب می شود تا بسیاری از طرح های نیمه تمام عمرانی در کشور به مرحله تکمیل و بهره برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: لایحه بودجه سال 97 همچنین در گشایش برخی معضل ها و مشکلات اقتصادی جامعه موثر خواهد بود.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این لایحه بر رفع فقر، تقویت صندوق بازنشستگی و توسعه اشتغال در استان ها و تلاش در جهت حذف فقر مطلق و توجه بیشتر به توزیع عادلانه یارانه ها و نگاه پیگیرانه تر به اجرای اولویت های برنامه ای تاکید شده است که بدون شک موجب حل بخشی از مشکلات کشور می شود.
وی افزود: امیدواریم آنچه که دولت در این لایحه پیش بینی کرده است در صحن علنی مجلس با کار کارشناسی و فنی مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و اگر کاستی و نقصی در برخی از مواد آن وجود دارد، رفع شود.
در حال حاضر 6 هزار طرح عمرانی ملی و حدود 65 هزار پروژه عمرانی استانی نیمه تمام در کشور وجود دارد که به دلیل کمبود منابع بودجه عمومی، تکمیل آنها به تعویق افتاده است.
دولت در این راستا حدود 650 هزار میلیارد ریال از روش مشارکت عمومی-خصوصی در لایحه بودجه سال 97، منابع تجهیز کرده است تا هر چه سریعتر طرح های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسند.
لایحه بودجه سال 97 که از سوی دولت تهیه شده است، 19 آذر ماه جاری از سوی رییس جمهوری تقدیم مجلس شد.
دولت براساس ماده 186 آیین‌ نامه داخلی مجلس شورای اسلامی موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور را در آذر ماه هر سال به مجلس تقدیم کند و نمایندگان مجلس نیز پس از بررسی کلیات بودجه و اعمال پیشنهادهای خود آنرا به تصویب می رسانند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هیأت دولت در جلسه امروز مصوب کرد که عوارض صادرات خام و نیمه‌خام مصوبه اسفند ۱۴۰۲ عیناً تکرار شود و صادرکنندگان می‌توانند فرآیند صادرات را آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اولین هفته کاری دولت یک مصوبه خوب برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور به تصویب رسید و طبق تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳، دولت ۲ ماه فرصت داشت برای عوارض صادرات موارد خام و نیمه‌خام اعلام نظر کند.

وی ادامه داد: هیأت دولت مصوب کرد، عوارض صادرات خام و نیمه‌خام مصوبه اسفند ۱۴۰۲ عیناً تکرار شود و صادرکنندگان می‌توانند فرآیند صادرات را آغاز کنند.

وزیر اقتصاد یادآورشد: در بودجه ۱۴۰۳ نسبت به بودجه سال گذشته، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی وجود داشت و چون سیاست حمایت از تولید ایجاب می‌کند که تخفیفات بیشتری در این زمینه داشته باشیم، باید از طرق دیگری مثل انتشار اوراق عمل کنیم که نیازی به افزایش مالیات وجود نداشته باشد.

تکمیل می‌شود…

کد خبر 739643

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ موعد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدیریت شهری است
  • محمد صدر: لایحه حجاب بانک‌ها را هم ورشکسته می‌کند
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • نظر یک عضو مجمع درباره کسر از حساب بی‌حجاب‌ها
  • مصوبه جدید دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند