Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@04:17:42 GMT

وعده خبر خوش برای کاهش سود وام مسکن

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۵۲۸۷

عضو هیئت مدیره بانک مسکن از برنامه‌ریزی این بانک برای کاهش سود تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم خبر داد.به گزارش بلاغ، عضو هیئت مدیره بانک مسکن از برنامه‌ریزی این بانک برای کاهش سود تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم خبر داد.

ابوالقاسم رحیمی‌انارکی اظهار کرد: سود تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم ۱۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد است، که در این رابطه یک‌سری بررسی‌ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: یک‌سری آپشن‌ها انتخاب شده که پس از این‌که درباره آن‌ها به جمع‌بندی نهایی برسیم، اطلاع‌رسانی لازم را انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این برنامه امسال اجرایی می‌شود، افزود: امیدوار هستیم بتوانیم در این زمینه یک خبر خوشی را برای مردم داشته باشیم.

عضو هیئت مدیره بانک مسکن تأکید کرد: این مسئله به‌صورت جدی در دستور کار بانک قرار دارد.

در حال حاضر متقاضیان دریافت وام از محل اوراق حق تقدم مسکن باید حدود ۱۷.۵ درصد سود پرداخت کنند که البته این میزان سود در مقایسه با سود وام برخی بانک‌های خصوصی و دولتی پایین‌تر است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،عباس حسینی از ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون،  قرارداد تسهیلاتی نزدیک به ۴۵٠ هزار واحد مسکونی با صرف یک میلیون و ٨٠۶ هزار و ٢٢٨ میلیارد ریال توسط بانک مسکن منعقد شده است.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: پارسال سقف تسهیلات ساخت مسکن بانک برای هر واحد در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت ٧۵٠ میلیون تومان، سایر مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۶۵٠ میلیون تومان و سایر شهرها ۶٠٠ میلیون تومان بوده است.
وی، سیاست‌های اعتباری بانک را در حمایت از به‌کارگیری فناوری‌های نوین ساخت‌وساز و حمایت از سازندگان حرفه‌ای برای ساخت مسکن باکیفیت و استاندارد با تاکید بر معماری اصیل ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: سقف تسهیلات در سال جاری به سازندگانی که از روش‌های نوین ساخت و فناوری استفاده می‌کنند در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب یک میلیارد تومان، ٩٠٠ و ٨٠٠ میلیون تومان تعیین شده است که به مرور و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.
حسینی ادامه داد: حمایت از دانش‌بنیان‌ها برای ساخت‌وساز بر پایه روش‌های نوین باعث شده است که در سال ١۴٠٣، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی سازی، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار گیرند و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است.
برای حمایت از معماری ایرانی- اسلامی، واحدهای مسکونی احداثی در چارچوب معماری ایرانی –اسلامی همانند واحدهای احداثی بر پایه روش‌های نوین دارای مشوق‌های تسهیلاتی هستند.

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۸ راهکار طلایی برای کاهش قند خون
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی