Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان شب گذشته در جمع محفل یادواره شهدای گرانقدر انقلاب به ویژه شهدای روحانی در مدرسه علمیه ملاصادق قم گفت: خداوند در قرآن کریم واژه هایی چون سبفت گرفتن و سرعت گرفتن در نیکی را به عنوان مهمترین سفارشات خود به بندگان بیان می فرماید.

وی افزود: سرعت در زمانی است که زمان برای انجام کار کم است؛ یعنی بزرگان و علما و شهدای ما می دانستند که فرصت برای زندگی در این دنیا کم است وباید از کوتاه ترین مسیر به سیر الی الله رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راوی حوزوی دفاع مقدس بیان کرد: وقتی رهبر کبیر  انقلاب ما که از بزرگترین عرفا بودند بیان می کنند که رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که نارنجک به خود بسته و زیرتانک می رود، باید به این گفته حکیمانه بیشتر توجه کرد.

عضو هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا گفت: شهید فهمیده می توانست آن نارنجک را مثل بسیاری از دیگران زیر تانک پرتاب کرده و از محل می گریخت، ولی وی با حکمت و بزرگ فکر خود، این حرکت را به شعاع بین المللی مبدل کرد و با خون خود جریانی بزرگ را در کشور و جنگ تحمیلی ایجاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان اظهارکرد: امثال شهید حججی ها با خون خود که با ثمره اخلاص آنها ایجاد شد توانستند جریان فرهنگی عظیمی در جامعه ایجاد کنند.

وی گفت: طلاب که عنوان سربازی امام زمان(عج) را یدک می کشند، باید به سان ابوحمزه ثمالی باشند که امام صادق(ع) بیان کنند که زمانی که تو را می بینم احساس راحتی می کنم؛ یعنی باید به چنین درجه ای از ایمان برسیم.

این راوی دفاع مقدس اظهارکرد: شهدا از جمله ابرقدرت های جهان آخرت هستند و در این دنیا نیز ابرقدرت هستند؛ آمریکایی ها خود را ابرقدرت می دانند ولی هنوز بخش هایی از فاجعه ترس و وحشت ذلت باری که ملوانان آمریکایی در زمانی که به دست نیروهای ما دستگیر شدند، ثبت کردند، برای جهانیان نشان داده نشده است.

وی گفت: باید از طلاب جوانی چون شهید یزدانی که در سن نوجوانی امام جماعتی بود که هیچ کسی نسبت به درجات فضل و کمالات و الهی بودن او شک نداشت الگو گرفت؛ این شهید سعید در ماجرای روداروند با همین اخلاص صحنه های را خلق کرد که هیچ متفکر نظامی نمی تواند معادلات آن را حل کند.

 

               

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه خوروبیابانک در مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به اینکه یکی از افتخارات این شهرستان تقدیم هشت شهید والامقام در روز ۲۹ فروردین است گفت: درتقویم خوروبیابانک به عنوان روز حماسه ایثار نام گرفته است.
حجت الاسلام محمد حسین رمضانی افزود: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و همه در قبال خون شهدا مسئول هستیم چرا که شهدا برای عزت ما نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.
شهرستان خوروبیابانک؛ روز ۲۹ فروردین سال ۶۷ در منطقه فاو؛ هشت شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد، ۶ شهید از روستای چاهملک هستند.
همچنین از مجموع ۱۲۰ شهید تقدیمی شهرستان خوروبیابانک به انقلاب اسلامی، ۹ شهید از شهدای والامقام ارتش هستند.

دیگر خبرها

  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • سیاه‌چاله عظیمی در حیات خلوت زمین رصد شد
  • ۷ شهید در بمباران خانه‌ای در جنوب غزه