Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@00:10:11 GMT

سالار عقیلی خواننده «محکومین» شد +تصاویر جدید

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۵۳۷۹

سالار عقیلی خواننده «محکومین» شد +تصاویر جدید

تصویربرداری سریال «محکومین» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی سه‌شنبه به پایان می‌رسد.

خبرگزاری فارس: تصویربرداری سریال «محکومین» به تهیه کنندگی بهروز مفید سه شنبه با ضبط لوکیشن‌های خارجی به پایان می‌رسد.

جعفر دهقان و امیر کاظمی آخرین بازیگرهایی بودند که به جمع بازیگران این سریال اضافه شدند.

همچنین سالار عقیلی خواننده تیتراژ پایانی «محکومین» با موسیقی مسعود سخاوت دوست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

لیلا زارع بازیگر ثابت این سریال است و در هر اپیزود با توجه به فیلمنامه، بازیگران جدیدی ایفای نقش می‌کنند. مسعود کرامتی، تینو صالحی، حسین مهری، علی شادمان، محمد حاتمی، مسعود کرامتی، بهادر مالکی، شیدا خلیق، سوگل قلاتیان، افسانه تهرانچی، پریسا راد، مسعود میرطاهری، امین میری،‌ آشا محرابی، سپیده خداوردی، پژمان بازغی، سیروس گرجستانی، ساغی زینتی، آتش تقی‌پور، مریم کاویانی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، حسین محجوب، مریم سعادت ،شبنم قلی‌خانی، ملیکا شریفی نیا، بیژن بنفشه خواه، جعفر دهقان، علیرام نورائی و ... نیز در اپیزودهای دیگر این سریال حضور خواهند داشت.

داستان یکی از اپیزودها که «فرزند» نام دارد، روایت فرد دارو فروشی است که در خیابان ناصر خسرو تهران کار می کند. او (مهرداد ضیایی) بدون اینکه بداند، دارویی تاریخ مصرف گذشته را به فردی می فروشد. پس از مصرف، فرزند آن مرد دچار تشنج شده است و بدنبال آن پدر بچه از اکبر شکایت می کند و او در دادگاه ضمن اعلام بی اطلاعی از تاریخ مصرف دارو، به جرمش اعتراف می کند و دادگاه او را بخاطر تخلفی که پذیرفته، حکم جایگزین زندان برایش صادر می‌کند.

همچنین قرار است 22 قسمت از سریال اپیزودیک محکومین توسط سیدجمال سید حاتمی و 8 قسمت دیگر توسط حسین قناعت تولید شود.

مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی مشترک سید جمال سید حاتمی و حسین قناعت کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای در دست تولید است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند

حاتمی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: با توجه به اجرای مأموریت‌های پیشگیرانه یگان حفاظت محیط زیست و طرح‌های آموزش محیط زیست به ویژه طرح پرچمداری آموزش نیروهای مسلح، تخلفات زیست محیطی نسبت به سال ۱۴۰۱ هفت درصد کاهش یافت.

او افزود: پارسال در جهت حفاظت از محیط زیست استان ۱۲۱ پرونده تخلفاتی تشکیل و از این تعداد ۲۱ مورد مختومه شده است.

حاتمی با بیان اینکه یک مورد از این تخلفات در بستر فضای مجازی کشف و رصد شد عنوان کرد: ۲۵ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال میزان ضرر و زیان وارده تخلفات زیست محیطی در سطح استان بوده که تاکنون از این میزان حدود ۱۴ میلیارد و ۸۳۱ میلیون و ۴۴۶ هزار ریال وصول شده و مابقی در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید

دستگیری شکارچیان غیربومی با کشف ۸ لاشه گوشت شکار در بشرویه

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: پارسال ۹۵ قبضه سلاح از متخلفان زیست محیطی در خراسان جنوبی کشف و ضبط شد که از این تعداد ۱۰ قبضه غیرمجاز و ۸۵ قبضه مجاز بود.

او ادامه داد: همچنین پارسال ۱۰ هزار و ۲۲۸ ادوات شکار و صید شامل انواع دوربین شکاری، چاقو سلاخی و انواع مهمات سلاح گلوله زنی و ساچمه زنی از متخلفان کشف و ضبط شد.

حاتمی اظهار کرد: در این مدت ۶۳ مورد شکار غیرمجاز پستانداران، زنده گیری پستانداران ۲۳ مورد، شکار غیرمجاز پرنده ۵۲ مورد، زنده گیری پرندگان ۵۴ مورد، شروع به شکار ۳۲ مورد و ۵ مورد نیز نگهداری و خرید و فروش حیات وحش زنده به ثبت رسید.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • لیلا حاتمی: علی حاتمی را تازگی‌ها کشف کرده و عاشقش شده‌ام
  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان