Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبلت‌هاي هواوي در سال‌هاي اخير مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. قيمت مناسب و مشخصات سخت افزاري خوب باعث شده تا تبلت‌هاي اين کمپاني چيني فروش نسبتا خوبي در بازار جهاني داشته باشند.
به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از ديجي‌رو، امروز خبري در وبسايت‌هاي مختلف منتشر شد که به مشخصات تبلت جديد هواوي اشاره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدياپد ام 5 تبلت پرچمدار جديد هواوي مي‌باشد که احتمالا در رويداد MWC2018 يا CES2018 معرفي خواهد شد. همانطور که مي‌دانيد اهالي کشور چين عدد 4 را بدشگون مي‌دانند، از اين رو پس از تبلت مدياپد ام 3 که سال گذشته معرفي و عرضه شد، امسال مدياپد ام 5 معرفي مي‌شود.

از مشخصات فاش شده اين تبلت مي‌توان به صفحه نمايش 8.4 اينچي با رزولوشن 1600 * 2560 پيکسل اشاره کرد. معمولا در تبلت‌هاي مختلف شاهد به کارگيري رزولوشن Full HD هستيم ولي گويا هواوي قصد دارد تا در تبلت پرچمدار جديد خود از رزولوشن QHD استفاده نمايد.
چيپست کرين 960 هشت هسته‌اي از ديگر مشخصات مدياپد ام 5 مي‌باشد. همانند محصولات اخير هواوي، اين تبلت نيز به نسخه 8 سيستم عامل اندرويد مجهز خواهد بود. در هفته‌هاي آينده و با نزديک شدن به تاريخ معرفي اين تبلت، اطلاعات بيشتري راجع به مشخصات و ظاهر آن منتشر خواهد شد. براي پيگيري جديدترين خبرها درباره محصولات هواوي با ما همراه باشيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، با حکم استاندار گیلان امین رجائی به سمت شهردار گوراب زرمیخ معرفی و از زحمات احمد سرکزی سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد.
فرماندار صومعه‌سرا و مدیر کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری گیلان در آئین معارفه شهردار جدیدگوراب زرمیخ بر مشارکت شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهر وندان با شهرداری درعمران و آبادانی شهر گوراب زرمیخ تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد