Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@01:25:29 GMT

ملی پوش سوری در راه پرافتخارترین تیم آفریقا

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۵۴۶۵

ملی پوش سوری در راه پرافتخارترین تیم آفریقا

رکنا: احمد صالح مدافع ملی پوش سوری به پرافتخارترین تیم قاره آفریقا خواهد پیوست.

محمود الخطیب مدیرعامل باشگاه پرطرفدار الاهلی مصر در مصاحبه ای اعلام کرد که این باشگاه می خواهد برای تکمیل خط دفاعی خود مدافع ملی پوش تیم سوریه را به خدمت بگیرد.
احمد صالح بازیکن کنونی تیم هیان جیان چین که سابقه بازی در تیم های الشرطه عراق، العربی امارات و المشرق را در کارنامه دارد، مورد نظر این باشگاه است تا جایگزین احمد حجازی شود، احمد حجازی مدافع الاهلی از این تیم راهی لیگ جزیره شد و در تیم وست برومویچ توپ می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است تیم الاهلی با ٢٦ امتیاز پس از تیم اسماعیلی ٣٠ امتیازی در جایگاه دوم لیگ مصر قرار دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد محمدنژاد سهمیه المپیک نگرفت

احمد محمدنژاد نتوانست سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک را بدست آورد و کار کسب سهمیه در این وزن به رویداد آخر گزینشی کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا و در بیشکک قرقیزستان، در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت اما در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

حالا ایران در آخرین مسابقه گزینشی المپیک که به صورت جهانی برگزار می‌شود باید به دنبال سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم باشد که احتمالاً علیرضا سرلک به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم دو آزادکار دیگر ایران هستند که امروز برای کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند.

ایران پیش از این در اوزان ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم سهمیه المپیک به‌دست آورده است.

کد خبر 745936

دیگر خبرها

  • افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان
  • ظرفیت‌ معادن و کشاورزی آفریقا برای تجار ایرانی
  • مقایسه شدت حمله اسرائیل با چهارشنبه سوری در کرج ! |‌ تصاویر
  • احمد محمدنژاد سهمیه المپیک نگرفت
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • فریاد عدالت‌خواهی «کن لوچ» در سینما
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • سلاح معروف ایرانی این بار معادلات آفریقا را تغییر می‌دهد
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا