Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سه میلیارد ریال اقلام ورزشی در مدارس دخترانه مناطق محروم مشهد توزیع شد.

جواد پورجاهد روز دوشنبه در حاشیه مراسم توزیع این اقلام به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اقلام شامل وسایل ورزشی مختلف می شود که با هدف توسعه ورزش و فعالیت های بدنی در مدارس و کمک به اجرای المپیاد درون مدرسه ای توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این وسایل ورزشی در بین 60 مدرسه دخترانه در مناطق محروم مشهد در نواحی 5، 2، 1 و تبادکان توزیع شد.
پورجاهد تاکید کرد: توسعه ورزش و فعالیت های بدنی از مهمترین اهداف و برنامه ها در جهت سلامت دانش آموزان است.
وی با بیان اینکه سرانه ورزشی در مدارس این استان پارسال 12.5 سانتیمتر مربع به ازای هر دانش آموز بود، افزود: امسال این رقم به 13.8 سانتیمتر مربع ارتقا یافته است.
شمار معلمان تربیت بدنی مدارس در خراسان رضوی 2 هزار و 938 نفر است که کمبود معلم تربیت بدنی بر مبنای تقویم ساعتهای این درس در مدارس استان 800 نفر است.
استان خراسان رضوی یک میلیون و 200 هزار دانش آموز دارد که 51 درصد آنان در مشهد تحصیل می کنند.
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7496/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران

سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۵ هزار و ۷۲۷ تن اقلام اساسی پارسال در مازندران توزیع شد.

او با بیان اینکه ۶ هزار و ۹۹۶ تن کالای اساسی برای استان در نظر گرفته شد که ۵ هزار و ۷۲۷ تن جذب و توزیع شد، افزود: این اقلام شامل ۵ هزار و ۳۹ تن شکر مصرف خانوار و صنف و صنعت، ۹۸ تن گوشت قرمز منجمد و ۵۹۰ تن مرغ منجمد بود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: طی این مدت ۳۲ هزار و ۷۵۷ تن مرغ آماده طبخ و ۲۴ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۲۸۰ قطعه مرغ زنده به تهران و ۳ هزار و ۸۹۸ تن مرغ به سایر استان‌های کشور ارسال شد.

او مجموع گواهی صادر شده مرغ زنده استان طی این مدت را ۸۵ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۷۱۹ قطعه، گواهی صادر شده حمل مرغ داخل استان را ۶۰ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۹۳۹ قطعه، مرغ تحویلی به کشتارگاه را ۵۵ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۳۳۰ قطعه و وزن استحصالی مرغ را ۹۸ هزار و ۹۷۷ تن اعلام کرد و گفت: ۴ هزار و ۵۹۰ تن مرغ قطعه بندی استانی و ۴۶ هزار ۴۹۹ تن توزیع استانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد