Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@11:42:35 GMT

معلولان از افق اندیشه به سازندگی دست یافتند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۵۵۵۰

معلولان از افق اندیشه به سازندگی دست یافتند

بنیان‌گذار کانون معلولین توانا گفت: معلولان از افق فکر و اندیشه به سازندگی رسیده و در عرصه‌های علوم انسانی، اجتماعی که زیرساخت‌های جامعه را معنا می‌بخشند، تعالی یافتند و کانون معلولین توانا در این زمینه سازنده‌تر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سید محمد موسوی شامگاه یکشنبه در دیدار استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی از مجموعه کانون معلولین توانا با اشاره به محدودیت معلولان اظهار داشت: انسان هر چه محدود‌تر باشد سازنده‌تر است و خوشبختانه مجموعه کانون معلولین توانا این شعار را به منصه ظهور رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: معلولان از افق فکر و اندیشه به سازندگی رسیده و در عرصه‌های علوم انسانی، اجتماعی که زیرساخت‌های جامعه را معنا می‌بخشند، تعالی یافتند و کانون معلولین توانا در این زمینه سازنده‌تر است.

بنیان‌گذار کانون معلولین توانا ادامه داد: در حال حاضر کانون معلولین توانا در عرصه بین‌المللی به مدلینگ تبدیل شده‌ و خوشبختانه در عرصه اجتماعی و انسانی به صورت پایلوت حرکت‌های ویژه‌ای صورت گرفته که حاصل همت و تلاش اعضای این مجموعه است.

موسوی با بیان این مطلب که ازدواج معلولان در تقویت روحیه آنها نقش به‌سزایی دارد خاطرنشان کرد: مجموعه کانون معلولین توانا تاکنون 150 مورد ازدواج و بیش از 170 نوه داشته که در تقویت پایه‌های کانون و استحکام آن اثرگذار است.

عضویت 4200 نفر در کانون معلولین توانا

محمدرضا هادی‌پور مدیرعامل کانون معلولین توانا در این مراسم گفت: کانون معلولین توانا تعریف جدیدی از معلولیت را به جامعه ارائه کرده و خوشبختانه بسترهای لازم برای فعالیت و سازندگی معلولان را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اندیشه و فکر معلولان اثرگذارتر از محدودیت جسمی آنها بوده و کانون توانا به منظور توانمندسازی این قشر محلی برای اشتغال و درآمد ایجاد کرد به طوری که در حال حاضر معلولان در 3 کارخانه استان مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل کانون معلولین توانا از عضویت بیش از 4200 نفر در مجموعه کانون توانا خبر داد.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ هزار مترمربع پیاده رو سازی در منطقه ۱۵+فیلم

شهردار منطقه ۱۵ گفت: افزایش ۲.۵ برابری مناسب سازی معابر در دستور کار شهرداری است.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون مناسب سازی معابر در این منطقه اظهار داشت: ۴۳ هزار مترمربع پیاده رو سازی داشتیم که در این کار همه ضوابط از جمله مناسب سازی و مسیر معلولان در آن دیده می‌شود. مشکلی که معلولان دارند این است که مناسب سازی معابر منطقه شاید پیوستگی لازم را به هم ندارند.

وی افزود: مناسب سازی یک بوستان ۱۵ هکتاری را انجام دادیم و برای سال آینده نیز در بحث پیاده روسازی و به تبع آن مناسب سازی افزایش ۲.۵ برابری را در برنامه داریم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار مسافر نوروزی در شهر اصفهان اسکان یافتند
  • استاندار خراسان جنوبی به مرکز توانبخشی علی اکبر (ع) قول هدیه میلیاردی داد
  • نفر دوم و سوم انتخابات مجلس در ورامین به دور دوم راه یافتند
  • ۲۰ اثر به مرحله نهایی رویداد «بازی‌آرا» راه‌ یافتند
  • دست‌هایی که هوای صاف سخاوت را ورق زدند
  • حق پرستاری معلولان شدید چه زمانی واریز می‌شود؟
  • تاخیر در پرداخت عیدی معلولان بهزیستی را گلایه‌مند کرد
  • ۸ عضو هیات علمی به مرتبه استادی و دانشیاری ارتقا یافتند
  • آبرسانی به ۷۰ روستای لرستان
  • ۴۳ هزار مترمربع پیاده رو سازی در منطقه ۱۵+فیلم