Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین؛ لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در این باره گفت: مقایسه کیفیت هوای 4 سال اخیر تهران نشان می‌دهد در بازه زمانی 1 مهر تا 26 آذر، بدترین کیفیت هوایی در سال جاری سپری شده است و طی آن 39 روز هوا آلوده و بالاتر از حد استاندارد بوده است. از طرفی امروز 27 آذر نیز هوا آلوده است تا چهلمین روز آلوده پاییز 96 ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حسین شهبازی مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تصریح کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از تداوم شرایط جوی نسبتا آرام در روز دوشنبه است. همچنین شرایط جوی نسبتا پایدار در روز سه شنبه کم و بیش ادامه خواهد داشت و تنها برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش بینی می شود. انتظار می رود طی دو روز آینده دما روند افزایشی داشته باشد. بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، شرایط کیفی هوای پایتخت طی روز دوشنبه در شرایط کیفی هوای نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس در اکثر مناطق شهر تهران همچنان تداوم داشته باشد. به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای تهران، هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح مورخ 27 آذر ماه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در این بازه زمانی وضعیت آلاینده مونوکسید کربن: (۵۴) پاک، ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون: (۸۶) سالم، ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون: (148) ناسالم برای گروه‌های حساس است.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، بارش باران که از عصر دیروز میهمان پایتخت نشینان شده منجر به ثابت بودن کیفیت هوا همچون روزهای گذشته شده بطوریکه شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر تهران روی عدد ۸۱ و در شرایط قابل قبول یا همان سالم قرار دارد البته در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاخص کیفیت هوا با قرار گرفتن روی عدد ۷۷ در شرایط سالم بود.

بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران تمامی نقاط پایتخت در وضعیت سالم قرار دارد و هیچ نقطه‌ای از پایتخت ناسالم نیست.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان پنچ روز هوای پاک و ۲۹ روز هم هوای سالم استنشاق کردند.

سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • هوای تهران در مدار سلامت
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • هوای کلانشهر مشهد برای دومین روز پیاپی آلوده است
  • کیفیت هوای تهران امروز چطور است؟
  • کیفیت هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم است