Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-25@19:36:44 GMT

فن‌خال به دنبال گرفتن انتقام از منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۵۶۷۰

فن‌خال به دنبال گرفتن انتقام از منچستریونایتد

به گزارش"11نیوز"؛ لوئیز فن‌خال که تابستان 2016 پس از دو فصل حضور روی نیمکت سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی که تنها با این تیم فاتح جام حذفی انگلیس شد، از این تیم اخراج شد، بدش نمی‌آید روزی برای مربیگری به لیگ برتر  انگلیس بازگردد.فن‌خال در گفت‌وگو با برنامه هلندی «ساندی نایت» گفت: احتمالاً دیگر در رده باشگاهی مربیگری نخواهم کرد، البته یک استثنا دارد و آن این است که اگر یک باشگاه بزرگ انگلیسی به من پیشنهاد بدهد، مایلم دوباره در رده باشگاهی مربیگری کنم چون این فرصت را خواهم داد تا منچستریونایتد را شکست دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هلند با اشاره به ناراحتی‌اش از این موضوع که زمانی که هنوز هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت، اِد وودوارد (مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد) مذاکره با ژوزه مورینیو را آغاز کرده بود، اظهار داشت: وودوارد باید می‌آمد و روراست در این مورد با من صبحت می‌کرد و با هم راه‌حلی برایش پیدا می‌کردیم. برچسب ها: لوئیز فن خال ، منچستریونایتد ، لیگ برتر انگلیس ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ

آیا شاهد حضور دوباره سرمربی آلمانی در لیگ برتر و این بار در منچستریونایتد خواهیم بود؟

طرفداری | گر اریک تن هاخ به هر دلیلی این تابستان باشگاه را ترک کند، منچستر یونایتد به شدت به دنبال توماس توخل خواهد رفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، توماس توخل در پایان فصل جاری بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. هر چند تیم تحت هدایت او یکی از چهار باشگاه حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپاست اما بایرن مونیخ با سرمربیگری او برای اولین بار در طول 12 سال اخیر است که موفق به قهرمانی در بوندسلیگا نمی‌شود. البته تصمیم خروج او از بایرن پیش از نتایج درخشان اخیر باواریایی‌ها با او اتخاذ شده است و مدیران بایرن مونیخ از حالا به فکر جانشینی برای او در فصل آینده هستند.

توخل به دنبال یک فرصت جدید در لیگ برتر است

منچستریونایتد از جمع چهار تیم برتر برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خارج شده و حالا صحبت از تغییر سرمربی در این تیم به وضوح به گوش می‌رسد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی که در حال حاضر در بایرن مونیخ حضور دارد، به عنوان جانشین احتمالی تن هاخ مطرح می‌شود. توخل در صورت ترک بایرن مونیخ در تابستان امسال، به دنبال فرصتی جدید خواهد بود. منچستریونایتد می‌تواند مقصدی جذاب برای او باشد.

اگر اریک تن هاخ از سمت خود در پایان فصل کناره‌گیری کند یا خود باشگاه منچستریونایتد او را اخراج کند، آنگاه منچستریونایتد به دنبال توماس توخل خواهد رفت. خود توخل هم علاقه‌مند به حضور در اولدترافورد و نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس