Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: وضعیت بیکاری در استان کرمانشاه بحرانی است و ایجاد اشتغال باید اولویت همه امور این استان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما امروز دوشنبه در نشست با معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه استانی با پتانسیل ها و استعداد های انسانی و طبیعی فراوانی است اما بدلیل های مختلف جزو استانهای آخر کشور در بحث توسعه و اشتغال قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به استعداد های استان امروز کرمانشاه نیازمند مسوولانی است که بتوانند از این استعداد های در جهت ایجاد اشتغال و ثروت  با مدیریت و خلاقیت استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: استاندار جدید کرمانشاه از مسوولان فعال  و پرکار هستند که انشالله بتوانند خدمت خوبی به این استان که امروز بسیار محتاج است انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیزبیان داشت: متاسفانه وضعیت استان کرمانشاه مطلوب نیست این استان همچنان از آسیب های ۸ سال جنگ تحمیلی آسیب می بیند.

محمدابراهیم الهی‌تبار افزود: جنگ نه تنها  آسیب های فراوانی به زیر ساختهای این استان وارد کرده  بلکه بافت جمعیتی شهرها و روستا ها را نیز به هم زده  که باعث مشکلات بیشتری شده است.

وی  با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه گفت: این زلزله  دوباره آسیب فراوانی را به این مناطق وارد کرده که مشکلات این استان را امروز دوچندان است.

این مسئول افزود: ما خود را مدیون خون شهدا می دانیم و برای خشنودی روح شهدا هرچه در توان داریم برای این استان شهید پرور فروگذار نخواهیم کرد و انشالله با یک وفاق و همدلی و تلاش با هدایت ها و رهنمود های نماینده ولی فقیه در استان بتوان گوشه ای از این سختیها و مشکلات را از دوش مردم عزیز این استان برداریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما از ایجاد دو هزار و ۲ هزار و ۱۵۸ فرصت شغلی در بخش تعاون در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد اشتغال با تشکیل ۵۳ شرکت تعاونی جدید در استان ایجاد شد.

اشرفی افزود: سال ۱۴۰۱، با تشکیل ۴۱ تعاونی هزار و ۴۵۴ فرصت شغلی جدید در استان تشکیل شد.

به گفته وی این تعاونی‌ها در گرایش‌های مختلف تولیدی، توزیعی، خدمات و پیشرفت و آبادانی روستایی و روستا تعاون تشکیل شده است.

هم اکنون هزار و ۲۶ تعاونی در خراسان جنوبی فعال است.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • حکم قضات منجر به آسیب تولید یا اشتغال نشود
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.