Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > سفر - همشهری آنلاین:
قطعی برق در فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون شهر آتلانتا در آمریکا باعث تاخیرهای عمده در پروازها و سرگردانی ده‌ها هزار مسافر شده است.

براساس گزارش BBC، هارتسفیلد-جکسون شلوغ ترین فرودگاه جهان است، روزانه 2500 پرواز در آن انجام مي‌شود و روزانه بیش از 250 هزار مسافر در آن تردد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسافران اکنون در ترمینال های تاریک یا در هواپیماها منتظر نشسته اند.

قطع برق باعث شد تا مسافران در ترمينال‌ها يا در هواپيماهايي كه روي باند در انتظار پرواز بودند، در تاريكي بمانند، بسیاری از پروازها به مقصد آتلانتا به سایر فرودگاه‌ها هدایت شده‌اند یا مبدا را ترک نکرده‌اند.

این فرودگاه در بیانیه‌ای اعلام كرد که قطعی برق روز یکشنبه درست بعد از ساعت 6 بعد از ظهر به وقت گرینویچ (یک بعد از ظهر محلی) آغاز شد.

شرکت جورجیا پاور تامين كننده برق اين فرودگاه اعلام كرد احتمالا آتش سوزی در یکي از تاسیسات زیرزمینی برق علت خاموشي است. علت اين آتش‌سوزي مشخص نيست اما انتظار مي‌رود برق از نیمه شب (پنج صبح دوشنبه به وقت گرینویچ) وصل شود. فرماندار آتلانتا نيز با عذرخواهي از مسافراني كه تحت تاثير اين رويداد قرار گرفته‌اند، اعلام كرد علت اين آتش‌سوزي در دست بررسي است.

برج مراقبت اين فرودگاه همچنان به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد اما تعدادي از خطوط هوایی از جمله یونایتد، ساث‌وست و امریکن ایرلاینز، کلیه پروازهایشان تا پایان روز در این فرودگاه را معلق کرده اند. 

تصاویر منتشره در شبکه های اجتماعی مسافرانی را که در تاریکی منتظرند نشان می دهد.

خطوط دلتا در تلاش است تا مسافرانی که هواپیمای آنها فرود آمده را از هواپيماها پياده كند اما محدود بودن گيت‌هایی که مسافران از آنجا وارد می شوند کار را دشوار کرده‌است.

آتلانتا از نظر هوایی در فاصله دو ساعتی از 80 درصد از جمعیت آمریکا قرار دارد و به همين دليل توقفگاه مهمی برای بسیاری از پروازهای داخلی آمريكا است.

در همین زمینه: احتمال لغو پروازهای بریتیش ایرویز | طوفان هواپیماها را زمین‌گیر کرد پرتاخیرترین پروازهای دنیا در روسیه انجام می‌گیرد سه ایرلاین بزرگ آمریکایی جریمه شدند | قصور در ارائه خدمت به مسافران هند خط هواپیمایی ملی خود را می‌فروشد | بدهی۸ میلیارد دلاری ایرایندیا عضویت فرودگاه امام در سازمان بین‌المللی فرودگاه‌های جهان ادامه اختلال در پروازهای بریتیش ایرویز برای سومین روز متوالی پروازهای جهانی بریتیش ایرویز همچنان زمین‌گیر هستند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاههای کشور به حالت سابق بازگشت

به گزارش صدای ایران مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها گفت: تمام پروازهای فرودگاههای کشور  به حالت بازگشت.

وی افزود: همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه ازطلاعات پرواز را چک کنند

دیگر خبرها

  • اگر پروازتان لغو شده بخوانید
  • برنامه‌ریزی هواپیمایی آسمان برای انجام پروازهای جایگزین صبح ۳۱ فروردین 
  • پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • پروازهای فرودگاههای کشور به حالت سابق بازگشت
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • وضعیت فرودگاه دبی پس از هجوم مسافران برای ترک این شهر | ویدئو