Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: عماد افروغ به روزنامه جام جم گفت:شکافی در جامعه وجود دارد که مربوط است به صاحبان قدرت با مردم. عامل اصلی این شکاف را صاحبان قدرت در سطوح و مراتب مختلف می‌دانم که نوع نگاهشان به نظام سیاسی این فاصله را بیشتر می‌کند.
به گزارش خرداد ،در ادامه این مطلب آمده است؛ آنها در بهترین حالت خبر ندارند در عرصه انضمامی ما چه می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین از یک سو شکاف از طرف صاحبان قدرت دامن زده می‌شود و از سوی دیگر خواسته‌های مردم هم به بالا منتقل نمی‌شود. در نتیجه شکاف میان سطح رسمی و سطح مدنی ما وسیع‌تر و عمیق‌تر می‌شود.
اساساً کسانی که آرمانی فکر می‌کنند با فرض این‌که آرمان‌ها لقلقه زبان و عامل تظاهر نباشد، نباید توقع داشته باشند که مردم همواره در شرایط غیرعادی و عادی مطابق با میل آنها عمل کنند. مردم زندگی عادی خود را می‌خواهند. مردم ما حتی اگر زندگی علوی نداشته باشند از زندگی علوی بدشان نمی‌آید، اما با شناختی که از فساد رسمی دارند مایل نیستند علویون ما وارد سیاست شوند. اینها مایلند در عرصه مدنی بمانند و تذکر دهند، نقادی و نظارت کنند. فرض را بر این می‌گذارند که سیاست جایگاه تباهی و خراب شدن افراد است و دیده اند افرادی را که به این عرصه وارد و خراب شده‌اند. 
البته ایده‌آل آن است علویونی روی کار بیایند که علوی هم باقی بمانند، اما اکثریت بیشتر تمایل دارد که علویان در سطح تذکر و هشدار بمانند و نظارت کنند.  برچسب ها: عماد افروغ ، علویون ، سیاست

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند

کاظم فلاحی دوست در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: متأسفانه ساخت خانه در مسیر سیلاب‌ها و رودخانه‌های فصلی قدیمی که اکنون خشک شده‌اند، سبب می‌شود که در بارندگی‌ها، این خانه‌ها دچار تخریب و آسیب دیدگی شوند.

وی بیان داشت: در منطقه دشت بازار شهرستان دنا، ۱۰ خانوار عشایری به علت اسکان در محل نامناسب گرفتار سیلاب شدند و تیم امدادی شهرستان دنا به منطقه حادثه اعزام شد.

فلاحی دوست افزود: ۱۲ عملیات امدادرسانی در این بارش‌ها انجام و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد.

وی اظهار داشت: عملیات امداد و نجات توسط ۳۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۲ تیم و با هشت دستگاه پیکاب و شش دستگاه پمپ لجن کش انجام شد.

فلاحی دوست با بیان اینکه مردم باید در بارندگی‌ها به هشدارها توجه کنند، گفت: متأسفانه علی رغم هشدارها، برخی افراد در بارندگی‌ها به حاشیه رودخانه‌ها رفته یا در مناطق کوهستانی حضور می‌یابند که با توجه به وقوع سیلاب و یا احتمال ریزش سنگ و رانش زمین این امر خطرناک است.

کد خبر 6096270

دیگر خبرها

  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود
  • نقشه ژنتیکی پرواز: پستانداران چگونه تکامل یافتند تا در هوا شناور بمانند؟
  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست
  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • نگاه استاد مطهری به آینده جمهوری اسلامی به روایت افروغ