Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، کیومرث کلانتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا در خصوص مصوبات این جلسه گفت: بر اساس مصوبات امروز جلسه کارگروه، مهدهای کودک، پیش دبستانی و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس استان تهران به غیر از شهرستانهای دماوند، فیروزکوه و پردیس روز دوشنبه تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل و ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک روزانه از سوی شهرداری تهران تا روز چهارشنبه از دیگر مصوبات جلسه بود افزود:توقف فعالیت معادن شن و ماسه، آسفالت و سیمان در سطح کل استان تهران و محدودیت فعالیت‌های عمرانی نیز تا روز چهارشنبه اجرا می گردد.
کلانتری با بیان اینکه اورژانس تهران آمادگی کامل برای خدمات رسانی به شهروندان را خواهد داشت، تصریح کرد: برگزاری کلیه مسابقات ورزشی در فضای باز روز دوشنبه ممنوع است.
وی با اشاره به اینکه تردد کامیون ها به جز کامیون های حمل سوخت و زباله در سطح شهر تا چهارشنبه ممنوع می باشد، اظهار داشت:برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی نیز همچنان در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه مصوب شد با مرخصی مادران شاغل در دستگاهها موافقت گردد ، گفت: افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان ازتردد های غیرضروری در فضای باز خودداری نموده و سایر افراد نیز فعالیت‌های طولانی مدت را در فضای باز کاهش داده و از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنند.

705

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران کیومرث کلانتری دبیر کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا کامیون‌های حمل سوخت توقف فعالیت معادن شن و ماسه ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در محور‌های کرج_چالوس اعمال شد/ ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا دزدبند هستیم.

به گفته وی  ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و آب اسک و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آب اسک، گزنک و بایجان و  آزادراه قزوین – رشت مسیر (شمال به جنوب) محدوده سراوان و حدفاصل دشتگان تا رودبار و مسیر (جنوب به شمال) محدوده کومسار گزارش شده است.

او می گوید: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود ،محور رودهن – تهران حدفاصل جاجرود تا خروجی اتوبان بابایی و محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های شیرگاه و پل سفید گزارش شده است.

محرابی نیا بیان کرد: تردد روان در آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) را شاهد هستیم و   محور چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محور‌های شمالی دارای بارش باران گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور درباره  آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها  گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده‌های نظر آباد، حسین آباد و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ، آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا حسین آباد و کمال شهر تا پل کردان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شبهای قدر ممنوع است
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال اعلام شد
  • از آسفالت نامناسب بزرگراه تا ممنوعیت اتراق در بوستان‌ها
  • ممنوعیت تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • ممنوعیت تردد در محور‌های کرج_چالوس اعمال شد/ ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی
  • ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران