Web Analytics Made Easy - Statcounter


یک روزنامه چاپ کابل گزارش داد که عطامحمد نور قصد کناره‌گیری ندارد اما اشرف غنی استعفانامه‌‌ای را که سال گذشته در جریان مذاکرات سیاسی از والی بلخ گرفته بود، اکنون دستاویز قرار داده است.

به گزارش دفتر منطقه‌ای امتداد نیوز، «شاه حسین مرتضوی» سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان گفته است که عطامحمد نور استعفانامه خود را به ریاست جمهوری افغانستان تحویل کرده که مورد پذیرش اشرف غنی واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما روزنامه «اطلاعات روز» نوشت که عطامحمد نور قصد استعفا از ولایت بلخ را ندارد.

به نوشته این روزنامه، استعفانامه‌‌ای که در اختیار ارگ ریاست جمهوری افغانستان قرار دارد قدیمی است و اشرف غنی تلاش دارد تا از آن به عنوان دستاویزی برای برکناری والی استفاده کند.

بر اساس این گزارش، عطامحمد نور سال گذشته در جریان مذاکرات با ریاست جمهوری افغانستان استعفانامه‌ای بدون تاریخ را مشروط به سهم بیشتر حزب جمعیت اسلامی در دولت به اشرف غنی داده بود.

در حال حاضر نزدیکان عطامحمد نور این استعفانامه را مشروط و فاقد اعتبار می‌دانند، زیرا به گفته آنها مذاکرات بین اشرف غنی و عطامحمد نور به بن‌بست خورده و ریاست جمهوری افغانستان به تعهدات خود عمل نکرده است.

این در حالی است که هیئت متشکل از اعضای ارشد حزب جمعیت اسلامی افغانستان روز جمعه در ولایت بلخ حمایت قاطع خود را از عطامحمد نور اعلام کردند و درباره هرگونه تلاش برای برکناری والی بلخ به رهبران حکومت وحدت ملی هشدار دادند.

انتهای پیام/.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان، گفت: در حوزه راه و شهرسازی لرستان در سفر ریاست جمهوری ۲۳ مصوبه به مبلغ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان داشتیم.
بهزاد شاکرمی گفت: چهارخطه‌های منتهی به مرکز استان، کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، راه‌آهن خرم‌آباد به دورود، تجهیز راه‌ها از مهمترین پروژه‌های سفر هستند. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه از ۱۳ پروژه این مجموعه ۵ پروژه به اتمام رسیده و ۳ پروژه تا پابان خرداد به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: مابقی پروژه نیز شامل طرح‌های قطعه‌بندی است که برخی‌ها انجام و برخی منتقل شده است.
شاکرمی در تشریح آخرین وضعیت ۳۰ هزار مسکن ملی در لرستان، گفت: هزار و ۲۲۴ هکتار تأمین زمین شده و بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی نیز در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه سه هزار و۷۴۳ واحد در حوزه حمایتی را شروع کردیم، افزود: ضمن اینکه طی ماه‌های گذشته برای تأمین زمین مشکل داشتیم. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: محور خرم‌آباد به کوهدشت تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان