Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سقائیان نژاد با اعلام این خبر گفت: حدود ۲۵ ایستگاه مجهز در شهر قم فعال است که در هنگام بروز حوادث در کمترین زمان در محل حادثه حاضر می‌شوند و به بهترین شکل مشکل را برطرف می‌کنند.

وی افزود: در حادثه میدان میوه و تره‌بار نیز اقدام ویژه این ناوگان از مشکلات بیشتر جلوگیری کرد.

شهردار قم تصریح کرد: در دو سال گذشته با بهره‌گیری از منابع و اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم و منابع داخلی شهرداری، تجهیزات جدیدی برای آتشنشانی خریداری شده و چندین ایستگاه جدید به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

900

آتشنشانی میوه و تربار

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور چهار آتشبار آمریکایی سفارش داد

آلمان چهار آتشبار سامانه پدافندی پاتریوت دیگر به آمریکا سفارش داد.

به گزارش خبرآنلاین، این قرارداد شامل تحویل جدیدترین سیستم‌های +Patriot Configuration ۳ است که شامل رادارها، پرتابگرها، مراکز فرماندهی و کنترل به همراه تجهیزات یدکی و خدمات پشتیبانی مرتبط است. این خرید با توجه به تحویل دو آتشبار پاتریوت توسط آلمان به اوکراین برای تکمیل زیرساخت‌های دفاع هوایی فعلی آلمان با استفاده از سیستم‌های پیشرفته در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است در حال حاضر سامانه پاتریوت توسط ۱۹ کشور در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، آلمان و اوکراین استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • کدام کشورهای جهان مشکل کم آبی دارند؟
  • واردات کالای بی کیفیت به صفر رسیده است
  • طرح عیدانه استاندارد؛ ارزیابی بیش از ۴ هزار مرکز خدماتی کشور
  • بهترین مارک کمپرسور در بازار کدام است؟
  • ۹ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در ولایت فراه
  • امدادرسانی به ۲۰۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز گذشته
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه ریزی و ۱۰ برابری صادرات میوه در مازندران
  • این کشور چهار آتشبار آمریکایی سفارش داد
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • طراحی و تولید اسپری‌های بینی در حجم های متفاوت برای اولین بار در کشور