Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > آذربایجان غربی - ۱۵۰ برنامه در قالب بیست و یک عنوان ویژه‌برنامه پژوهشی در مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته پژوهش در حال برگزاری است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بیش از ۱۵۰ برنامه در قالب ۲۱ عنوان در مراکز کانون استان در هفته پژوهش اجرا می‌شود.
بر این اساس بازدید از آزمایشگاه‌های علمی، برپایی نمایشگاه‌ از کتاب‌های علمی، برگزاری مسابقه علمی، نشست و دعوت از پژوهشگران، کارگاه سفال با عنوان من و اختراعاتم، نمایش فیلم دانا و مانا تحت عنوان سفر چراها، معرفی کتاب‌های علمی و اجرای برنامه گردونه پژوهش از برنامه‌های اجرایی مراکز کانون در این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساخت سازه‌های علمی، برگزاری نمایشگاه از آثار اعضا، کارگاه‌های بحث آزاد با موضوعات علمی، برنامه درخت ایده‌های پژوهشی تخت عنوان سوال‌گران امروز پژوهشگران فردا، اشنایی با منظومه شمسی، کارگاه‌های آموزشی یک روزه با عنوان چگونه تحقیق کنیم؟ و معرفی شخصیت‌های علمی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته پژوهش در مراکز کانون اجرا می‌شود.
همچنین بخشی از برنامه‌های هفته پژوهش در کانون آذربایجان‌غربی به بازدید اعضا از پژوهشکده‌های دانش‌آموزی، انجام آزمایش‌های متنوع علمی و اجرای نمایش با موضوعات علمی اختصاص دارد.
به همین مناسبت نیز نشست تخصصی با عنوان پژوهش، اقدام و عمل برای مربیان پژوهشگر کانون استان با حضور اساتید دانشگاه در مجتمع کانون شهید رسول فرخی ارومیه برگزار می‌شود.
فعالیت‌های پژوهشی یکی از فعالیت‌های مورد علاقه نوجوانان در مراکز کانون آذربایجان‌غربی است.

 

46

 

 

کلید واژه‌ها : کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان - استان آذربایجان غربی - پژوهش -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمیِ حضوری و غیرحضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو سطح ملی و استانی در بازه زمانی اول اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر همین اساس نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، آزمایش‌های علمی در خانه، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی از جمله کارگاه‌های برخط (آنلاین) فصل بهار است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقمندان با شرط دارا بودن سن ۴ سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir مراجعه کنند.

در عین حال برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نیز علاقمندان نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌های آن قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان