Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:56:32 GMT

کمبود نیروی پرستار در همدان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۶۴۰۰

کمبود نیروی پرستار در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی زرینی از کمبود نیروی پرستار در همدان خبر داد و اظهار کرد: آزمون‌های استخدام پرستاری انجام شده و به تازگی نیروها به کار گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا نیروهای شرکتی استخدام شده‌اند، گفت: پیگیر این هستیم که مجوز نیروی شرکتی دریافت کنیم تا جایگزین آنها نیروهایی وارد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نظام پرستاری همدان با اشاره به اینکه پیگیر هستیم که در یکی دو ماه آینده اکثر پرستاران را به صورت شرکتی استخدام کنیم، خاطرنشان کرد: نیروهای آزمون استخدامی سال گذشته و امسال، طی سال جاری به کار گرفته می‌شوند و همدان آخرین استانی است که با برگزاری آزمون نیروهای شرکتی را به کار می‌گیرد چرا که استان‌های دیگر به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه کارهای استخدامی نیروها انجام شده و در این ماه شروع به فعالیت خواهند کرد، گفت: جایگزین این نیروها جایی برای نیروهای شرکتی باز خواهد شد و ما پرستاران بیکار را به صورت نیروی شرکتی به کار خواهیم گرفت.

زرینی بیان کرد: این استخدامی‌ها در جبران کمبود نیرو تاثیری ندارد چرا که پرستار طرحی پرستار شرکتی می‌شود و شرکتی نیز استخدامی و عملاً عنوانی عوض شده و اینکه نیروی جدیدی اضافه شود درصد کمی را به خود اختصاص می‌‌دهد.

وی با بیان اینکه تزریق نیرو شاید 5 تا 10 درصد باشد که بار مشکلات کم می‌کند اما تا رسیدن به استاندارد خاورمیانه که 2.5 پرستار به ازای هر تخت است خیلی فاصله وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم تا سال 1404 که ضریب اشغال پرستار به تخت را عدد 2 تعریف کرده‌اند، برسیم که کار بزرگی است.

انتهای پیام/ د

همدان پرستار کمی دارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!

آفتاب‌‌نیوز :

بالطبع هر نقل و انتقالی دیر یا زود حاوی تغییر و تحول درون باشگاه خواهد شد.

ابتدا تغییر و جا به جایی در هیات مدیره و سپس مدیریت باشگاه و همگی بر عهده شرکتی است که این باشگاه به آن واگذار شده است، اما حال باید دید که این رنگ و بوی تازه در این هفته‌های باقیمانده تا پایان فصل برای باشگاه استقلال خوش یمن خواهد بود و منجر به فتح لیگ خواهد شد و یک خبر تازه و نوید یک فصل پر امید و روشن برای فصل آینده خواهد داد یا خیر؟!

تغییر و واگذاری که مدت‌ها حرف و صحبتش بود و بالاخره به هر شکلی انجام شد و حال باید حاصل این واگذاری و تغییر را در طولانی مدت دید.

هر چند این اولین واگذاری رسمی برای باشگاه استقلال به ارگان یا جهت یا شرکتی نبوده است، اما تفاوت اینبار با دفعات گذشته شاید در مالکی است که ظاهرا اینبار پربارتر از دفعه گذشته نشان می‌دهد، اما در عمل باید شاهد این تغییر در آینده نزدیک بود و روی کاغذ نمی‌توان از نادیده‌ها نوشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم