Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@14:20:28 GMT

حادثه برخورد قطار سوخت رسان در شهرری

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۶۴۱۶

‍‍‍‍‍‍

برخورد قطار سوخت رسان با واگن های جدا شده خود در روستایی ده خیر حادثه آفرید به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، بخشدار بخش قلعه نو از برخورد یک قطار سوخت رسان  با واگن های جدا شده خود در روستای ده خیر خبرداد. زندی  گفت : قطار سوخت رسانی که  در ساعت 11:30دقیقه شب گذشته با  9 واگن سوخت مازوت ( نفت کوره ) از مبدا تهران به سمت ورامین در حال حرکت بود پس از اطلاع راننده از جداشدن  واگن های انتهایی از دیزل قطار از حرکت ایستاده وسپس واگن های جداشده با همان سرعت اولیه با ادامه قطار برخورد کرده که دراین حادثه یک واگن سوخت از ریل خارج وتعداد 8 واگن به هم  برخورد می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در اثر این برخورد تعدادی از واگن ها دچارآسیب جدی شده وسپس تمامی سوخت مازوت واگن ها به زمین های کشاورزی اطراف  نشت می کند. بخشدار قلعه نو گفت :پس از این حادثه بلا فاصله ماموران امداد ونجات ،آتش نشانی ، بخشداری و راه آهن در محل حاضر شده و از انتشار بیشتر مواد سوختی جلوگیری کرده و با استفاده از پمپهای مخصوص مقادری از سوخت جاری شده را جمع آوری کردند زندی با اشاره به این که دراین حادثه شاهد بروز هیچ گونه حریقی نبودیم گفت : خوشبختانه  این حادثه تلفات  جانی در بر نداشت وعلت حادثه توسط کاشناسان راه آهن در دست بررسی است. روستای ده خیر از توابع بخش قلعه نو در فاصله 13 کیلومتری شهرری ومحل عبور قطارهای  مسافری تهران -  مشهد می باشد دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.

به گزارش صدای ایران،تسنیم در خبری نوشت:وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، افزود: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی گیلان با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

حجت اسلام صادقی با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، گفت: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم شفت، از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.


دیگر خبرها

  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید