Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰ راس گوسفند بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر در مسیر ایرانشهر – بزمان تلف شدند.

یدالله ستوده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت چهار بامداد امروز در کیلومتر ۵۵ مسیر ایرانشهر – بزمان در جنوب سیستان و بلوچستان رخ داد.

وی افزود: راننده تریلر پس از برخورد با گوسفندها از محل حادثه متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت

بیجار معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان و‌سخنگوی ستاد‌مدیریت بحران استان در ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که با ریاست استاندار‌برگزار شد، اظهار کرد: سیل چند روز‌گذشته بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت دربخش مختلف برجای گذاشت است که بیشتر خسارت‌ها مربوط به زیرساخت‌های جاده ای، برق، کشاورزی، آب، متاز روستایی است.

بیجار معاون عمرامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:از ۴۵۰ روستای درگیر سیل برق ۴۴۵ روستا با تلاش شبانه روزی نیروی‌های برق استان پایدار شده است و برق ۵ روستای باقی مانده تا ظهر امروز نیز پایدار میشود.

وی گفت: تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهر‌های جنوبی که درسیل مسدود شده بودند بازگشایی شده اند و‌با فروکش کردن آب تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی هم ادامه دارد.

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: امداد رسانی‌های به مناطق صعب العبور که راه دسترسی شان قطع است از طریق بالگرد در حال انجام است و هیچ مشکلی برای تامین نیازی مردم درگیر سیل وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت
  • تصاویری از امدادرسانی هوایی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم