Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@03:43:30 GMT

عرضه حسگر زیستی جدید توسط مدیاتک

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۶۸۴۷

عرضه حسگر زیستی جدید توسط مدیاتک

ایتنا – شرکت مدیاتک اعلام کرده است که یک ماژول جدید 6 در یک را برای نظارت بر ساختار سلامتی کاربران عرضه کرده و می‌توان از این ابزار برای نسل بعدی تلفن‌های همراه هوشمند استفاده کرد. شرکت مدیاتک اعلام کرده است که یک ماژول جدید شش در یک را برای نظارت بر ساختار سلامتی کاربران عرضه نموده و بدین‌ترتیب می‌توان از این ابزار برای نسل بعدی تلفن‌های همراه هوشمند استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gadgets، شرکت مدیاتک که در زمینه طراحی و ساخت تراشه‌های پردازشی، از پرآوازه‌ترین نام‌ها در صنعت سخت‌افزار جهان به‌حساب می‌آید، به‌تازگی خبر از عرضه فناوری جدیدی در سیستم‌های سخت‌افزاری داده است.
بر اساس اعلام رسمی این شرکت، حسگر جدید موردنظر، شش کاریرد مختلف را در آن واحد در یک دستگاه به کاربر عرضه می‌نمایند. بنا به ادعای شرکت مدیاتک، این ابزار جدید اختصاصاً در زمینه سلامتی کاربران کاربرد خواهد داشت.
 
این ماژول شش در یک می‌تواند علائم و داده‌های گوناگون حیاتی و سلامتی کاربران را در قالب شش رده مهم حیاتی به ثبت رساند و به همین دلیل به‌عنوان ماژول "نظارت بر سلامت کاربران" بکار گرفته می‌شود.
این شرکت همچنین اعلام نموده که مجموعه این ابزار بگونه‌ای‌ست که می‌توان از آن بر روی دستگاه‌های همراهی که از محصولات مدیاتک بهره می‌برند، استفاده کرد.
 
این امر بدین معنی است که تمامی تلفن‌های همراه هوشمند و نیز تبلت‌هایی که مجهز به سیستم‌های نرم‌افزاری روی تراشه شرکت مدیاتک هستند، قابلیت استفاده از این حسگرها را خواهند داشت.
البته عرضه این محصول در سال 2017 انجام نخواهد شد و طبق اعلام مدیاتک قرار است تا در اوایل سال 2018 تولید آن نهایی شده و شاهد عرضه آن باشیم، هرچند هنوز به تاریخ دقیقی برای این موضوع اشاره نشده است.
 
این حسگر -که با نام MT6381 شناخته می‌شود- با ابعاد 6.8 در 4.93 میلیمتر و با ضخامت 1.2 میلیمتر در دسترس است و به‌راحتی می‌توان بدون تغییر عمده در ابعاد تلفن همراه، از آن بر روی دستگاه‌های مختلف استفاده نمود.
 
از ویژگی‌های مناسب این حسگر می‌توان به قیمت پایین آن اشاره نمود که موجب می‌شود بتوان از آن بر روی دستگاه‌های میان رده و حتی همراه‌های خوش‌قیمت و ارزان‌قیمت نیز استفاده کرد.
 

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد

علی نقوی مدیرعامل بورس انرژی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با عرضه پساپ در بورس انرژی گفت: همان گونه که پیشتر هم اعلام شد براساس درخواست ارسالی از سوی شرکت آب و فاضلاب کشور پساب ۹ شرکت استانی در بورس انرژی پذیرش شده است و بر اساس مقررات بازار سرمایه این شرکت‌ها به منظور عرضه پساب بایستی نسبت به ارائه تضامین اقدام کنند که با توجه به ماهیت سهامداری این شرکت‌ها مکاتباتی از سوی وزارت نیرو با بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی انجام و سازمان بورس هم در این زمینه حمایت‌های خوبی را داشته است و امیدواریم با تعیین تکلیف وضعیت تضامین این شرکت‌ها شاهد عرضه این محصول در بورس انرژی باشیم.

 وی در خصوص اهمیت عرضه پساپ در بورس انرژی هم بیان کرد: چند نکته وجود دارد. بر اساس مقرارت بودجه ۱۴۰۲ و اسناد بالادستی، صنایع کشور باید از آب‌های بازچرخانی یا پساب‌ها استفاده کنند و تامین این موضوع باید در یک بستر شفاف باشد قاعدتا بورس یک مسیر شفاف را در اختیار قرار می‌دهد. نکته دیگر این که بعد از معامله پساب در بورس انرژی ظرفیت تامین مالی هم در اختیار شرکت‌های آب و فاضلاب قرار خواهد گرفت و می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: با عرضه پساپ در بورس انرژی این کالا در یک سازوکار شفاف و مبتنی بر عرضه و تقاضا قیمت گذاری خواهد شد و زمینه سرمایه‌گذاری تامین پساپ تسهیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • "قلیان اکسیژن"؛ بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران
  • تائید فنی ۶۰ پروژه فناوری زیستی برای استفاده از اعتبار مالیاتی
  • ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی تامین مالی شد
  • تائید فنی ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی جهت استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی