Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-18@12:18:20 GMT

علی‌اکبری در قفس مبارزه می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۷۲۴۵

فایتر نام آشنای کشورمان از این پس در مسابقات داخل قفس شرکت می‌کند.به گزارش بلاغ، امیر علی‌اکبری نایب قهرمان MMA دنیا که پیش از این در سازمان رایزین و در مسابقات داخل رینگ شرکت می‌کرد، پس از امضای قرارداد با سازمان ACB باید در مبارزات داخل قفس شرکت کند.

نخستین مبارزه علی اکبری در ACB ماه آینده در کشور روسیه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف فایتر کشورمان در این رقابت هنوز مشخص نشده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند

تیم‌های ملی جودو مردان و بانوان ایران، عصر امروز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، راهی هنگ‌کنگ خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سی‌ودومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنجشنبه به این رقابت‌ها اعزام شود. با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دوبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان نیز کنسل شد.

با توجه با زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را جهت حضور در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیط اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد.

بر این اساس، جودوکاران کشورمان ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به فرودگاه دوبی سفر خواهند کرد و پس از آن عازم هنگ کنگ خواهند شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745769

دیگر خبرها

  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • بومی‌سازی کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب در داخل کشور
  • بازگشت کانر مک‌گرگور به رینگ مبارزه؛ مبارزه جذاب مک‌گرگور و چندلر آخر ماه ژوئن