Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، به نقل از خبرگزاری رسمی حوزه علمیه از قزوین، حجت‌الاسلام صادق جباری، صبح امروز 27 آذر در کارگاه «مهارت‌های فرزند پروری» که در سالن اجتماعات حسینیه امام‌زاده حسین(ع) قزوین برگزار شد به نقش ارزشمند خانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و گفت: اگر در خانواده‌ای آرامش و احترام به همدیگر و صداقت وجود داشته باشد، یک خانواده موفق در جامعه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این‌که امروز روحانیت در صف اول عرصه‌های مختلف است، گفت: طلاب و روحانيون در ارتقاء فرهنگ دينی و سلامت انديشه مردم نقش بی‌بدیلی دارند و در پاسداری از حوزه فرهنگی و دينی جامعه تلاش می‌کنند و قطعاً همراهی همسران آنان، تأثیر ویژه در انجام موفق رسالت‌های تبلیغی روحانیون دارد.
مدیر کل امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با اشاره به برنامه‌های این مرکز برای خانواده‌های طلاب و روحانیون، ادامه داد: مرکز خدمات امروز در سراسر کشور به صورت مساوی کار فرهنگی، خدماتی و رفاهی را برای خانواده‌ها و فرزندان روحانیت انجام می‌دهد.
حجت‌الاسلام جباری، به تشویق فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون اشاره کرد و گفت: برنامه تشویق فرزندان ممتاز حوزویان در چند سال اخیر به خوبی در همه استان‌ها اجراء و مورد استقبال قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در سال گذشته 33 هزار نفر از فرزندان ممتاز روحانیون مورد تشویق قرار گرفتند که در شش ماهه اول امسال این رقم به 37 هزار نفر افزایش یافته و با دستور مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، این نوع برنامه‌ها با قوت بیشتری در همه استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۴۰ مرکز سلامت فارس در خدمت مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از بیست و نهم اسفند پارسال تا پنجم فروردین امسال،  ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به این مراکز مراجعه کردند.

دکتر عباس رضاییان زاده افزود: خدماتی که به مردم و مسافران نوروزی ارائه شده در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت‌های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیــناسیون کودکان و مراقبت بیماری‌ها است.

وی اعلام کرد: این خدمات در ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت به شهروندان و مسافران ارائه می شود. 

دکتر رضاییان زاده با تاکید بر تداوم ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت، گفت: این خدمات با هدف رضایتمندی مردم، تا پانزدهم فروردین، ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۴ هزار و ۵۰۰ مأموریت اورژانس قم در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • بیش از ۲۴۰ مرکز سلامت فارس در خدمت مسافران نوروزی
  • مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز