Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تیم دو و میدانی استان همدان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان از فردا به مدت سه روز به اصفهان اعزام می شوند.

در رده سنی نوجوانان محمد حاصلی، سید امیر زمان پور، پوریا وطن نواز، آرش قاسمی به مربیگری مسعود بنوان و سرپرستی محمد مرادی، در رده سنی جوانان محمد مرادی، دانیال رنجبریان، ابوالفضل اسحاقی، مهدی صدری به مربیگری و سرپرستی محمد مهدی محمدی در این مسابقات حاضر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ ش

تیم دو و میدانی استان همدان در مسابقات دو صحرانوردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد

قدرت حاج نوری افزود: نخستین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامی داشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی و قهرمان المپیک در حالی در اردبیل برگزار می‌شود که تاکنون حضور نمایندگان ارمنستان، قزاقستان و عراق در این مسابقات قطعی شده است.

او با بیان اینکه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان، نقطه آغاز مسابقات جام صفوی در اردبیل است، اظهار کرد: این رقابت‌ها روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با اشاره به اینکه این مسابقات بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد، بیان کرد: در این مسابقات بین المللی علاوه بر کشتی گیران سه کشور ارمنستان، قزاقستان و کشتی‌گیرانی از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور خواهند داشت.

حاج نوری اضافه کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه تیم‌های شرکت کننده پذیرش و روز پنجشنبه هم کشتی گیران وزن کشی خواهند شد و بعد از آن مسابقات به طور رسمی آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه مسابقات جام صفوی یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، ادامه داد: در این رقابت‌ها علاوه بر کشتی گیران خارجی، ۱۰ نفر اول کشور در هر وزن حضور خواهند داشت.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با بیان اینکه به دنبال تثبیت و برندسازی جام صفوی هستیم، اظهار کرد: مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" در تقویم فدراسیون کشتی کشورمان ثبت شده است و تلاش می‌کنیم در سال‌های بعد در تقویم اتحادیه جهانی کشتی ثبت شود.

حاج نوری اظهار کرد: برگزاری مسابقاتی در این سطح علاوه بر شکوفایی استعدادها، افزایش شور و نشاط مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان، باعث رونق و توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و توریسم ورزشی منطقه خواهد شد.

او از تمامی دلسوزان، علاقمندان، پیشکسوتان و خاک خوردگان ورزش به ویژه کشتی خواست، با وحدت و اتحاد گوشه‌ای از کار را دست بگیرند تا اردبیل میزبان شایسته‌ای برای شرکت کنندگان و مهمانان حاضر در این رویداد ورزشی مهم باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی