Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@05:18:06 GMT

نشست نگارگری عشقنامه در گالری نقش‌خانه

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۸۱۲۴

نشست نگارگری عشقنامه در گالری نقش‌خانه

سی و هفتمین نشست تخصصی نگارگری و تذهیب با موضوع تحلیل و بررسی نمایشگاه "عشقنامه" در گالری نقش خانه برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری سلسله نشست های تخصصی نگارگری و تذهیب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر گفت: در این نشست با حضور امیرعباس محمدی راد، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه هنر اصفهان و مجید صادق زاده از اساتید پیشکسوت هنر نگارگری، به تحلیل و بررسی آثار نگارگری و تذهیب "آرزو حسینی" پرداخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی غلامی افزود: آثار آرزو حسینی تجربه هایی در عرصه تلفیق فضاهای نوگرایانه و مدرن با فضاهای سنتی است. این هنرمند که برگزاری نمایشگاه و کسب جوایز و عناوین مختلف در جشنواره های معتبر را در کارنامه هنری خود دارد، به ترتیب موفق به کسب سه رتبه نخست کشور در سال های ۱۳۸۰، ۱۳۹۳ و ۱۳۹۵ در رشته های نقاشی، تشعیر نهمین دوسالانه نگارگری و تشعیر جشنواره رضوی شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون سه جلد کتاب با محوریت هنر نگارگری با اقتباس از مکتب اصفهان از این هنرمند در دست چاپ است.

غلامی درباره زمان و مکان برگزاری این نشست گفت: علاقمندان می توانند روز ۲۷ آذرماه ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی هنری سوره، گالری نقش خانه مهمان سی و هفتمین نشست تخصصی نگارگری و تذهیب باشند./

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دبی آب با حفر گالری چاه در روستای دیزران

اصغر صادقی سرپرست اداره آب و فاضلاب بخش گاریزات - کهدوئیه گفت: با انجام پنج متر کف شکنی و حفر ۴۵ متر گالری، یک لیتر بر ثانیه دبی  چاه روستای دیزران افزایش یافته و به یک و نیم لیتر بر ثانیه رسید. 
 
او بر مدیریت مصرف آب برای گذر از تنش آبی تابستان پیش رو تاکید کرد و افزود: با بهسازی چاه روستای دیزران از توابع بخش گاریزات ۱۰۰ خانوار با جمعیت ۳۱۲ نفر از آب بهداشتی بهره مند می‌شوند. 

سرپرست اداره آب و فاضلاب بخش گاریزات - کهدوئیه هزینه اجرایی بهسازی این چاه را حدود ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: ۳۰ متر کول گذاری، پنج متر طوقه گذاری، تعویض قفل و درب چاه و همچنین رنگ آمیزی درب و پنجره‌های اتاقک چاه از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای بهسازی چاه روستای دیزران است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • افزایش دبی آب با حفر گالری چاه در روستای دیزران
  • کف شکنی و حفر گالری چاه روستای دیزران
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • نشست تخصصی بازتاب و ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی تنبیه رژیم صهیونیستی برگزار شد/واکنش ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی را در منطقه رقم زد