Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در برنامه درس‌هایی از قرآن گفت: ‌می‌خواستیم آقای دوربینی را نشان ندهند اما آن هفته بیشتر از همیشه نشانش دادند؛ ما گاهی با خدا کشتی می‌گیریم.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   صحبت‌های استاد اخلاق درباره آقای دوربینی + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جدیدی از علی نصیریان که باورش سخت است

آفتاب‌‌نیوز :

عکسی از علی نصیریان در کنار ابراهیم رئیسی منتشر شده که حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرده، برخی معتقدند شان و شخصیت علی نصیریان بالاتر از آن است که خودش را خرج چهره‌های سیاسی کند، به هر حال فضای سیاسی در دو سال اخیر به شدت ملتهب است و برخی از مردم این گونه فکر میکنند که نشستن کنار برخی چهره‌های سیاسی خیلی منطقی نیست

رضا صائمی (روزنامه‌نگار) در این باره نوشت: نه استاد نه!. علی نصیریان تنها نام یک هنرمند نیست، نام یک منزلت در هنر این سرزمین است که به اعتبارش می‌توان از شُکوه هنر حرف زد نه آنکه به شِکوه از او نشست... از آنکه بر صحنه تاتر و قاب سینما درخشید، حضور در قابی چنین مغلوب، شکُوهش را می‌شکند... این میزانسن خیلی ناموزون است استاد که یک سویش شما نشسته باشید و سوی دیگرش بازیگری ناارجمند... جای هنرمند اهل معرفت، نشستن میان اهل سیاست نیست!؛ که قدرت بازی شما از بازی قدرت، قَدَرتر است... من که همواره در ستایش شما نوشتم، از این نکوهش بیزارم و انگار نیش قلم به جان خودم فرو می‌کنم... کاش قدر خود را می‌دانستید که اسم و مرام شما در شان هر رسم و مراسمی نیست. آنکه ریشه در درخت هنر دارد به میوه ممنوعه سیاست دست نمی‌زند تا اعتبارش را و خاطره علاقمندانش را به دعوت اغیار، خدشه دار نکند... آنهم اهل سیاستی که نه هنر می‌شناسند و نه حتی سیاست!... عاشق هنر باید از عشقش مراقبت کند تا عمری عزت به شبی غفلت بر باد نرود.. شما که در نقش فتوحی درخشیدید و قله‌های بازیگری را فتح کردید خوب می‌دانید که: بی عشق عمر آدم بی اعتقاد میره. هفتاد سال عبادت یک شب به باد میره!

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • عکس جدیدی از علی نصیریان که باورش سخت است
  • صوت/ دعای عهد با صدای استاد فرهمند
  • کتب درسی دانش‌آموزان، عامل تعیین کننده‌ پیوند نسل جوان با شهدا است
  • در نظر گرفتن پیوست فرهنگی برای هر کتاب درسی / تشکیل ۱۰۰ هزار گروه جهاد تبیین در سال آینده
  • طراحی و اجرای ۱۷ بورس جدید در دولت سیزدهم
  • سخت‌گیری خدا برای حق‌الناس
  • انتخاب تئاترهدهد از خراسان جنوبی، به عنوان اثر برتر کشوری
  • شمسی پور: راه اندازی سامانه جاذبه‌های تحصیلی/ آیین نامه تدوین کتب درسی امروز ابلاغ شد
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید
  • آشنایی با سری کتاب‌های فرمول بیست گاج (آمادگی برای امتحان‌های نهایی)