Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به دشمنی‌های استکبار با انقلاب اسلامی گفت: دشمنان اکنون مقابله نرم و تغییر هویت و سبک زندگی ایرانیان را دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری ویژه کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان ستاد ارتش گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون خصومت‌ها و دشمنی‌ها علیه کشورمان وجود داشته ، چون نظام اسلامی مسیر و جهتش با آنان متفاوت است؛ به عبارت دیگر ما با نظام استکبار به هیچ وجه اشتراک نداریم چرا که آن‌ها به دنبال استعمار و استثمار هستند و ما راه خدایی را دنیال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این بسیاری از منافع نظام استکبار با پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان از بین رفت و هر چه هم تلاش کردند تا به جایگاه قبلی برگردند، نتوانستند.

وی افزود: دشمنان با هدف شکست انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی را علیه این انقلاب اجرا کرده‌اند و بدین منظور ابتدا از ترور شروع کردند که نتیجه این اقدام آن‌ها شهادت حدود ۱۷ هزار نفر از مردم ایران بود، اما چون نتیجه نگرفتند اختلافات قومی و مذهبی را راه انداختند و انواع و اقسام کارشکنی‌ها را در سطح بین المللی انجام دادند، جنگی هشت ساله را تحمیل کردند، تحریم‌ها را شدت دادند و جنگ‌های ترکیبی و نیابتی را راه انداختند اما موفق نشدند و با این حال باز هم دست از توطئه بر نمی‌دارند.

امیر سیاری تصریح کرد: امروز هم یکی از ابعادی که دنبال می‌کنند، جنگ نرم است و در این رابطه خیلی هم تلاش می‌کنند؛ زمانی مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن هشدار دادند و بعد از چند سال این هشدار را با استفاده از عبارات شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی و اکنون نیز در قالب عبارت جنگ نرم تکرار کردند؛ امری که متاسفانه خیلی‌ها در کشور این هشدارها را باور نکردند.

وی عنوان کرد: پیمان آتلانتیک شمالی یا ناتو بعد از فروپاشی پیمان ورشو اگر دشمنی نداشته باشد فعالیت آن موضوعیت نخواهد داشت به همین دلیل موضع گیری‌های سخت افزاری که مقابل ورشو داشتند را در برابر اسلام به موضع‌گیری نرم افزارانه تغییر دادند. جنگ نرم به دنبال تسلط بر مغز جوانان است که این در صورت تحقق، باعث می‌شود تا رفتار و کردار جوانان به تدریج آن گونه که دشمن می‌خواهد تغییر یابد، لذا در این صورت است که چنانچه موفق شوند، دشمن به هدف خود رسیده و دیگر نیازی به استفاده از اقدامات سخت افزارانه نخواهد بود.

امیر سیاری بیان کرد: تغییر سبک زندگی هم موضوع دیگری است که دشمن در برابر ما آن را دنبال می‌کند؛ در این حالت وقتی هویت فرهنگی ما را بگیرند به راحتی می‌توانند هر آنچه را می‌خواهند به دست آورند؛ امروز در فضای مجازی، رسانه‌ها، ماهواره‌ها و شبکه‌های تلویزیونی اقدامات بسیاری علیه انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: بیش از ۳ هزار شبکه تلویزیونی علیه انقلاب و اسلام برنامه‌هایی را پخش می‌کنند تا از این طریق قداست خانواده و اعتقادات جامعه شکسته شود؛ تغییر در نوع پوشش و اصلاح موی سر جوانان، نوع خانه‌هایی که ساخته و عروسی‌هایی که برگزار می‌شود و یا حتی برپایی مجالس عزاداری هدف این شبکه‌هاست.

وی بیان کرد: دشمنان برای تغییر سبک زندگی در کشورمان به صورت موریانه‌ای عمل می‌کنند تا کسی متوجه تغییر نشود. حرکت استکبار برای تغییر سبک زندگی در جامعه ما بر اساس استراتژی «قورباغه‌ای» است.

امیر سیاری گفت: در برابر این اقدام آن‌ها ما یک نسخه داریم و آن عمل به قرآن است؛ زیرا در قرآن سبک زندگی وجود دارد و ما باید فرهنگ قرآنی را توسعه دهیم و به آن عمل کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی

پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنایات دشمنان علیه ملت ایران بی پاسخ نماند. در چهل و پنج سال اخیر عملیات‌های متعددی در این رابطه صورت گرفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنایات دشمنان علیه ملت ایران بی پاسخ نماند. در چهل و پنج سال اخیر عملیات‌های متعددی در این رابطه صورت گرفت.

نمودار تاریخی «همه پاسخ‌های سخت ایران» از جنگ شهر‌ها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق در حمله به پایگاه‌های رژیم صهیونسیتی در سال ۱۴۰۳ نشان از چهار دهه تلاش نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی برای حفظ امنیت ملت ایران دارد.

 

نمودار‌های فوق از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • همه عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب
  • سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • واکنش سیدحسن خمینی به حمله تنبیهی ایران به اسرائیل